
El Lemos buscará este domingo (18.00 horas) a domicilio ante el Eume tres puntos más que lo consoliden al frente de la clasificación del grupo norte de la Preferente Autonómica. Los jugadores de Óscar Moure quieren prolongar este momento dulce que atraviesan en este arranque de temporada.
Las sensaciones de cara a este encuentro son buenas, tal y como indica uno de los pesos pesados del plantel, Adrián Carrasco. «Queremos prolongar este bo inicio de campionato, e de cara a este partido seguiremos coa mesma idea de xogo de Sigüeiro. Aí atoparémonos cun terreo de menores dimensións, polo que haberá moito contacto e xogo aéreo», indica Carrasco.
El centrocampista lemista apunta varias claves para explicar este buen arranque de campeonato. «Somos un Lemos máis coral e no aspecto defensivo melloramos moito con respecto a campaña pasada. No centro temos dous baluartes como Alami y Aissa, ademais de contar con Sergi, que é un xogadorazo. A clave este arranque está no traballo defensivo», añade Carrasco.
Clasificación anecdótica
A pesar de verse como líderes de la Preferente, el jugador monfortino no quiere lanzar las campanas al vuelo. Entiende que a estas alturas estar aí es algo anecdótico. «Agora a clasificación non dice a verdade, porque tan só levamos dúas xornadas. Pero é verdade que nos gusta vernos aí e non na zona baixa», asegura el jugador del Lemos.
Carrasco espera una gran temporada, muy diferente a la pasada.