El presidente, sorprendido por la fecha del anuncio del técnico

Luis Conde MONFORTE / LA VOZ

LEMOS

Carlos Castro

A Óscar López no le extraña que Edu lo deje al final de temporada, pero no esperaba que lo comunicara ya

26 may 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

El presidente del Lemos, Óscar López, no se mostró sorprendido por la decisión de su entrenador de abandonar el club al final de la presente temporada. Eso sí, lo que le sorprendió fue el momento que escogió Edu Rodríguez para anunciar su adiós. «Non me sorprende que non continúe, e de feito eu deséxolle o mellor, o que máis me sorprende é que o diga agora. O normal e o lóxico é que o fixera o 30 de xuño despois de reunirse coa nova directiva. Pero se tomou esa decisión é que xa ten claro o seu futuro», comenta Óscar López.

El máximo mandatario lemista agradece a Edu el trabajo realizado en estos cuatro años. «Fixo un bo traballo, e proba de que cumpríu os obxectivos é que estivo durante todo o meu mandato como adestrador», añade.

López quiere centrarse ahora en el importante partido que el Lemos juega el domingo (18.00 horas) en el municipal de Ribela ante la SD Sarriana. «É un encontro definitivo, aínda que tiñamos máis posibilidades o domingo de clasificarnos para a fase de ascenso que as que nos quedan agora. Para iso hai que gañar en Ribela e esperar que non sume os tres puntos a Residencia», afirma López.

Lo que no le motiva al presidente es tener que jugar por entrar en la copa del Rey, lo que sucederá si el equipo acaba en tercer lugar, algo que no será fácil si gana el Santaballés al Foz. «O obxectivo primordial é xogar a fase de ascenso, e se non o logramos, o resto xa non ten aliciente», indica.

Elecciones

Con respecto a las elecciones del próximo 6 de junio, el presidente reiteró su intención de no presentarse. «Insisto, a día de hoxe non contemplo esa posibilidade», señala. López confía en que algún socio se anime a dar el paso y confeccione una candidatura para tomar el relevo del actual equipo rector. Hasta el momento, nadie se dirigió al mandatario para presentarse.