«Conseguir o obxectivo está nas nosas mans», asegura Díaz

Luis Conde MONFORTE / LA VOZ

LEMOS

CARLOS CORTÉS

El centrocampista del Lemos anima a pasar página de la derrota ante la Sarriana y ya piensa en el Ribadeo

21 abr 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

A pesar de la derrota del domingo ante la Sarriana, la plantilla del Lemos está convencida que el equipo tiene muchas opciones de clasificarse para la fase de ascenso. «Nada está perdido. Quédannos cinco finais e temos que gañalas. O Lemos non vai saír especular en ningún partido, e afrontarémolos todos coa mentalidade de sumar de tres en tres puntos», señala el central lemista, Ivo.

En el mismo sentido se pronuncia Adri Díaz, que anima a pasar página y a centrarse en el Ribadeo. «Non hai que darlle máis voltas ao partido ante a Sarriana. Temos que pensar na segunda volta e ter claro que a clasificación está nas nosas mans», indica el centrocampista.

Eso sí, los dos futbolistas no salieron nada contentos con el árbitro, que consideran que en ciertas fases del clásico no estuvo a la altura. «A arbitraxe non foi moi xusta, porque dous futbolistas da Sarriana tiñan que ter visto o cartón vermello, e a Adri Díaz cosérono a patadas. Non quero que soe a excusa, pero é así», afirma Ivo. «O colexiado non estivo correcto, porque foi moi permisivo con eles», añade Díaz.

Ninguno de los jugadores quiso pronunciarse sobre las protestas y las críticas de un sector de la grada al final del partido, pero dejan claro que el equipo está más unido que nunca y que sintoniza al 100% con la idea futbolística del entrenador. «A ninguén lle gusta perder, pero o do domingo refórzanos aínda máis de cara ás vindeiras xornadas. Vin o resumo do partido, e teño que dicir que na primeira parte fomos superiores ao rival, e se ao final perdemos foi por tres erros que botaron todo a perder», concluye Ivo.

La plantilla lemista regresó ayer a última hora de la tarde a los entrenamientos. Ya prepara el partido del domingo (17.30 horas) en el campo Pepe Barrera ante el Ribadeo.