Edu: «Que ninguén olvide que o Lemos está vivo por estes futbolistas»

Luis Conde MONFORTE / LA VOZ

LEMOS

ROI FERNANDEZ

04 oct 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

La plantilla del Club Lemos prepara su partido del domingo a domicilio ante el Ribadeo. Salvo Brais Meco, que arrastra molestias en uno de sus brazos, el resto de futbolistas están en perfectas condiciones para encarar el choque.

«Temos moitas ganas de que chegue o partido e a victoria para que a xente que está nervosa se tranquilice», indica el entrenador del Club Lemos, Edu Rodríguez.

El equipo está realizando un gran trabajo, y de hecho, los jugadores tienen claros los errores a corregir. Rodríguez confía plenamente en los suyos y lamenta las críticas hacia los futbolistas. «Confío totalmente neste grupo, ao que hai que respectar. Que ninguén olvide que se este equipo está vivo é polo que fixeron estes futbolistas», añade Rodríguez.

Los entrenamientos

El entrenador envía un mensaje a los críticos. «Eu convidoos a que veñan aos adestramentos e que despois opinen. Estas críticas fan que o equipo estea máis unido e siga crecendo. O ano pasado todos eramos moi bós, e agora parece que xa non é así. Estes momentos serven para ver quen está con nós e quen non», concluye Edu Rodríguez.

La plantilla realizará esta noche (20.45 horas) la última sesión preparatoria de cara al choque de Ribadeo.