Adri Díaz es la principal novedad del equipo local para recibir al Sigüeiro

LEMOS

LUIS CONDE

29 sep 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El Club Lemos afronta este mediodía (12.00 horas) su primera final de la temporada. A pesar de estar en la sexta jornada, el hecho de haber encadenado cuatro derrotas consecutivas obliga a los discípulos de Edu Rodríguez a derrotar al Sigüeiro, equipo que lo supera en la clasificación en un punto.

Para este partido, el entrenador dispone por primera vez esta campaña de toda su plantilla. Por decisión técnica quedaron fuera de la convocatoria Hugo, Borja Tazos y Miguel. Regresa el centrocampista Adri Díaz después de cumplir un partido de suspensión.

«Esta foi unha semana moi boa, na que traballamos dentro dos erros que nos penalizaron nas primeiras xornadas, e ademais temos un coñecemento exhaustivo do rival. Estou seguro que hoxe imos cambiar a dinámica», señala el entrenador del Club Lemos, Edu Rodríguez.

A la hora de analizar los factores que pueden desequilibrar el partido, el preparador lemista es claro. «A clave estará en defender ben as segundas xogadas, porque o Sigüeiro fai un fútbol moi directo. Trátase dun equipo perigoso nas transicións por fóra con centro lateral e nas xogadas a balón parado», añade.

No obstante, Rodríguez entiende que será fundamental que sus jugadores estén a su nivel para romper la dinámica negativa. «Os meus futbolistas traballaron con moita intensidade e teñen ganas de revertir a situación. Espero que a xente acuda o campo da Pinguela», concluye.