La plataforma dice que el hospital será un «pasacalles» de especialistas

La Voz MONFORTE / LA VOZ

LEMOS

ROI FERNÁNDEZ

26 abr 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

La plataforma en defensa de la sanidad pública de Monforte sale al paso del reciente anuncio del Servizo Galego de Saúde (Sergas) por el que se da a conocer el sistema de solicitud para participar en el concurso de listas de trabajo de cada distrito. «No noso distrito, si te anotas nel, podes acabar traballando en Ferrol, por poñer un exemplo. Tamén en Verín, Ourense, O Barco, Lugo ou Burela. Iso quere dicir que van rematar coa pouca estabilidade de profesionais que tiñamos ata agora», dice la portavoz de la plataforma, Francisca Vázquez.

Aunque el anuncio afecta a todos los distritos sanitarios, este colectivo considera que el de Monforte resulta especialmente perjudicado. «Dada a dispersión xeográfica, ningún especialista marcará como primeira opción Monforte, pois así esta asumindo un percorrido por case todas as provincias galegas e non poderá ter a máis mínima estabilidade nin conciliación da vida familiar e laboral», destaca la plataforma.

La planificación diseñada por el Sergas convertirá al hospital comarcal, según su criterio, «nun pasarrúas de profesionais» que acudirán a trabajar a Monforte «porque os obrigan e por tempos moi curtos». La plataforma señala que se hace eco de la inquietud de especialistas contratados ante lo que define como «un golpe mortal para o noso hospital».

Peores infraestructuras

«Todos os especialistas contratados do noso hospital, e son moitos, terán que escoller distrito, sendo o noso o menos apetecible polas inmensas distancias que hai. Non só en quilómetros, que tamén, pero sobre todo polas deficientes infraestruturas de comunicación da nosa cidade», apunta Francisca Vázquez.

Según la portavoz de la plataforma, los especialistas contratados que les trasladaron su malestar por el anuncio del Sergas quieren seguir trabajando en Monforte. Pese a ello, «teñen que decidir anotarse noutro distrito menos lesivo» para sus intereses. «Estamos seguros que despois sairán os respectivos xerentes a dicir que non hai especialistas que queiran vir a este hospital, cando a realidade é que lle están abrindo a porta para botalos fóra», afirma.