El equipo buscará ante el Pastoricense proclamarse campeón de liga

Luis Conde MONFORTE

LEMOS

CARLOS CORTÉS

08 abr 2019 . Actualizado a las 21:07 h.

Con tan solo 25 años, Edu Rodríguez ha conseguido su primer ascenso en una categoría sénior. No se trata de un ascenso cualquiera, sino del salto de categoría de un histórico como el Club Lemos a la Preferente Autonómica. A la pregunta de qué sensación le produce este éxito, el preparador lemista es claro. «O que me gustaría é que a xente recoñeza a Edu Rodríguez pola súa idea de fútbol e por como xogan os seus equipos. Entendo que con este ascenso sae moi fortalecida a idea e a filosofía que propoño», asegura Rodríguez.

Una vez que el equipo conquistó el gran objetivo, ahora hay más metas. «Temos que manter a tensión competitiva, e o que queremos agora e proclamarnos campións de liga o vindeiro domingo na Pinguela ante a nosa afección. Entregarémonos a tope nas xornadas que restan de competición, porque hai equipos que se xogan moito», apunta.

Rodríguez extiende su felicitación a la junta directiva que encabeza Óscar López Cerceda, que tomó las riendas de la entidad en una situación extremadamente delicada. «Felicitos polo gran traballo que están facendo e, sobre todo porque sempre me deixaron traballar con autonomía na miña parcela. Se estou no Lemos é por iso, porque se algún día non fose así deixaríao», indica.

Recuerdo a la familia

El entrenador del Club Lemos también tiene elogios para su familia, a la que dedica este ascenso a Preferente. «As chamadas que recibín da miña xente felicitándome emocionáronme, porque sempre estiveron aí, e tamén teño un recordo especial para aquelas persoas que confiaron en min», añade Rodríguez.