La CIG denuncia esperas de dos años en fisioterapia y el Sergas dice que la media son quince días

La Voz MONFORTE / LA VOZ

LEMOS

ROI FERNANDEZ

31 oct 2018 . Actualizado a las 12:46 h.

CIG-Saúde observa una clara discriminación de la zona sur de Lugo con respecto a otras áreas de Galicia en la cobertura de las atenciones de fisioterapia por parte de los centros de salud. En el ambulatorio de Chantada, asegura el sindicato, existe «unha lista de espera de cerca de dous anos para atención de pacientes crónicos derivados de atención primaria». El Servizo Galego de Saúde (Sergas), por su parte, niega la versión de la CIG sobre la lista de espera para este tipo de pacientes.

«A día de hoxe, para todos os pacientes con procesos agudos que precisan tratamentos de fisioterapia, a demora media para seren atendidos é inferior aos quince días», señalan desde el Sergas. Esta demora media inferior a quince días se produce, según las autoridades sanitarias, «tanto na unidade de fisioterapia do centro de saúde de Chantada como no hospital comarcal de Monforte».

No lo entiende del mismo modo la CIG en su comunicado de denuncia. «A día de hoxe o hospital de Monforte ten unha plantilla de dous médicos rehabilitadores e cinco fisios. Para unha primeira consulta de rehabilitación para peticións de médicos de atención primaria, hai unha lista de espera non moi longa. Pero para recibir os tratamentos prescritos a lista de espera é maior», precisa el sindicato.

Dos unidades más

De acuerdo con su valoración, en la costa lucense hay servicios de rehabilitación en los centros de salud de Viveiro, Foz y Ribadeo, cuando en el sur de Lugo «temos un número de habitantes que en nada dista dos pacientes que atenden na zona da Mariña». «Non entendemos -añade la CIG- por que non se crean dúas novas unidades de fisioterapia nos centros de saúde de Monforte e Quiroga».