Travesías que dejaron de serlo con la apertura del corredor

Localidades como Bóveda exprimentaron una reducción radical del tráfico desde entonces


monforte / la voz

Desde que se completó la construcción del corredor de Monforte a Lugo -inaugurado en octubre del 2015-, los municipios de Sarria y Bóveda han experimentado grandes cambios. La alcaldesa sarriana Pilar López Yáñez apunta que el hecho de que la capital del municipio dejase de servir de travesía «mellorou a calidade de vida dos veciños porque significou unha diminución moi grande do tráfico no casco urbano e agora as rúas están moito máis tranquilas». El comercio y la hostelería -añade-, no se vieron perjudicados, «porque Sarria non era un simple lugar de paso e a xente que viña comprar cousas á vila non deixou de vir por iso, aínda que o cambio pode ter afectado un pouco ás gasolineiras».

La regidora apunta por otro lado que el acceso al corredor desde el centro urbano «non resulta nada complicado, porque a distancia é moi pequena». Pilar López señala asimismo que no es fácil evaluar el influjo que puede haber tenido la apertura del vial en la localidad de Oural. «Neste caso está tamén o feito de que pechou a fábrica de cementos e iso sen dúbida tivo un impacto negativo, polo que non se pode valorar ben en que medida afectou o corredor á economía local».

En cuanto a Bóveda, el alcalde José Manuel Arias dice que «cando se abriu o corredor houbo algo de tristura durante os primeiros meses» debido a la fuerte disminución del tráfico que experimentaron los núcleos urbanos de la capital municipal y de la localidad de Rubián. Cuando toda la circulación entre Monforte y Lugo pasaba por ambos lugares, mucha gente se detenía a tomar un café o a comer. «Houbo queixas porque o ambiente do día a día cambiou moito, pero houbo negocios que souberon adaptarse ao cambio mellorando a súa oferta e conseguiron incluso atraer a xente que antes non viña», puntualiza.

Arias considera que el efecto del nuevo vial «foi sen dúbida moi positivo, porque axudou en boa medida a que se desenvolvese o polígono industrial, onde agora hai cerca de 170 postos de traballo, algo que nunca se vira neste municipio». Las empresas que en su momento decidieron instalarse en este parque industrial -añade el regidor- «viron que o enlace co corredor era unha boa oportunidade e efectivamente así foi».

Sobre estas líneas, un aspecto de la travesía de Bóveda antes de la apertura del corredor de Monforte a Lugo, en una imagen de archivo.

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