Los candidatos a presidir el Lalín apuestan por potenciar la cantera

Cibeira no se marca objetivos de ascenso a corto plazo frente a Jorge Rodríguez

l. c.
lalín, monforte / la voz

La sorpresa inicial en la asamblea del martes del C. D. Lalín al presentarse dos candidatos a la presidencia del club deja paso a un análisis de las propuestas de quienes dieron un paso al frente en ese encuentro que oficializó la marcha de Marcos Torres.

Cristian Cibeira, hostelero de Lalín y natural de Rodeiro, es uno de los candidatos. Hombre de fútbol, militó en equipos como Rodeiro, Melide y más tarde Dozón, y es socio desde hace unos nueve años del C. D. Lalín. Explica que se plantea optar a la presidencia tras conocer que Torres quería dejar el cargo: «Visto que non había quen se presentase, animoume así algunha xente e presenteime». Entre las aportaciones que plantea al equipo de la capital dezana, lo tiene claro: «Sangue novo, iso xa de cabeza. E desinterese polo cartos: non imos aí para gañar nada. E intentar formar un equipo sen poñerse obxectivos, porque penso que o problema que está tendo o Lalín é poñerse como meta que ten que ascender a toda costa, e tampouco é así. A min gustaríame que se xuntase coa Escola de Fútbol Lalín, porque teñen moi boa canteira, sería importante que achegasen xogadores e o Lalín colaborar con eles, claro está». Cibeira se muestra partidario, en esa línea, de tirar de gente de casa y olvidarse «de andar traendo xente de fóra e grandes soldos».

Admite que es un proyecto a medio plazo: si contase con el respaldo de los socios, el suyo no sería un proyecto efímero, sino con continuidad. Cibeira no teme la situación económica del club, porque entiende que debe adaptarse a la disponibilidad presupuestaria que exista. Señala que no se presentaron las cuentas, y considera que es normal que pueda haber alguna pequeña deuda en un equipo con gran inversión a principios de año. El aspirante señala que cuenta con apoyo económico de alguna empresa para el club y confía en que se involucren los lalinenses como es habitual. Se mostró sorprendido de la existencia de otra candidatura, y sobre todo, de que fuese una persona de fuera de la comarca: «Igual é a primeira vez que é socio, vense moitas casualidades. Non me sorprendería que fose outra persoa da vila ou que estivese ligada xa ao club con anterioridade». No descarta que caiga alguna candidatura más hasta el viernes.

Exentrenador del Lemos

El exentrenador del Lemos y concejal de Deportes de O Saviñao, Jorge González, explica las razones que lo llevan a optar a la presidencia del CD Lalín. «Levamos meses traballando nun equipo de traballo formado por técnicos de fútbol, especialistas en xestión e dirección deportiva e en dereito. Pretendemos poñer ao servizo do CD Lalín os nosos coñecementos e a nosa experiencia, porque entendemos que aquí se dan as condicións para configurar un proxecto serio. Trátase dun club histórico, con boas instalacións e pertence a unha vila ben situada», señala Jorge Rodríguez.

A la pregunta de cuáles serán esos proyectos, el exfutbolista los detalla. «Queremos profesionalizar o CD Lalín e darlle unha solvencia. Non vimos aquí como magnates do diñeiro, e o que queremos é que o club se autofinancie, traballar por áreas. Nunha palabra, a marca CD Lalín ten que vender», añade Rodríguez.

En el apartado deportivo, no renuncia al ascenso la próxima temporada, pero toda esta cuestión la circunscribe a largo plazo. «Non se trata de chegar e ascender. Se o conseguimos, perfecto. O que pretendemos é darlle valor á Escola de Fútbol Lalín, coa que pretendemos estreitar aínda máis os lazos. O proxecto deportivo pasa por formar un cadro con xogadores da canteira e da comarca do Deza», apunta.

Jorge Rodríguez también anuncia que si su grupo toma las riendas del CD Lalín, la entidad tendrá el respaldo de un club profesional. «A nosa meta é intentar colocar ao CD Lalín en cinco anos onde estivo, na Segunda División B. Se os socios nos dan a súa confianza, podo anunciar que teremos a axuda dun club da Liga de Fútbol Profesional, co que xa está todo falado», concluye el candidato a la presidencia.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Comentarios

Los candidatos a presidir el Lalín apuestan por potenciar la cantera