Tomé tras el debate del Parlamento: «O hospital terá menos especialistas propios e iso supón perder servizos»

La Voz MONFORTE / LA VOZ

LEMOS

cedida

07 feb 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

«Sabía ao que ía, non podo negalo. O PP está decidido a cambiar a lei de saúde», declaró ayer el alcalde de Monforte, José Tomé, tras asistir en el Parlamento al debate del nuevo modelo sanitario que integra el hospital comarcal en un distrito de ámbito provincial. Tomé recurrió a un símil teatral para resumir lo sucedido. «É o primeiro acto do desmantelamento do actual modelo de sanidade pública», señaló.

La referencia de la Xunta será a partir de ahora, según su criterio, el sistema implantado con anterioridad en la Comunidad de Madrid. «Aquelas intervencións que lles poden resultan máis rendibles pasarán gradualmente a centros privados», afirmó Tomé. Las consecuencias para el hospital comarcal, a juicio del alcalde, no redundarán en la mejora de servicios que pronostica la Xunta. «O que vai suceder é que o hospital de Monforte perderá especialistas propios, e iso trae consigo a desaparición de servizos», aventuró.

«O hospital vai ir a menos, como todo os centros comarcais, dos que nalgúns casos xa están levando medio técnicos e persoal», aseguró el regidor.