Unas quinientas personas protestan en Monforte contra los incendios

Francisco Albo
francisco albo MONFORTE / LA VOZ

LEMOS

ALBERTO LÓPEZ

La concentración secundó la convocatoria del Comité de Defensa do Monte Galego

17 oct 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Cerca de quinientas personas se reunieron ayer en la plaza de España de Monforte para protestar por la gestión de la Xunta ante la oleada de incendios del domingo, siguiendo la convocatoria del Comité de Defensa do Monte Galego. La manifestación empezó a las ocho de la tarde, una hora a la que estaban convocadas concentraciones similares en las siete grandes ciudades gallegas y en diversas localidades como Chantada, Sarria, Foz, Viveiro, Castro Caldelas, O Barco, Ribadavia, Lalín, Vilagarcía, Cangas do Morrazo, Cambados o Betanzos -entre otras-, así como en Madrid, Barcelona, Lisboa y Bruselas.

Durante la concentración se exhibieron pancartas con el lema «Lume nunca máis» y se corearon, además de esta consigna, otras como «Este lume non vén de Portugal» y «Demisión, pirómanos da Xunta». En el encuentro se leyeron extractos de un manifiesto redactado conjuntamente por las diferentes organizaciones que conforman el Comité de Defensa do Monte Galego en el que, en primer lugar, se expresaba el pésame a los familiares de los fallecidos en los incendios.

Seguidamente se dio lectura a un párrafo que reza: «Estamos tristes, moi tristes e doídos polo acontecido nestes días, nestes meses, nestes anos nos nosos montes, tristes pola situación anacrónica, pola deixadez por parte dos gobernantes, pola ausencia de reacción, pola ocultación manifesta da realidade mediante mentiras e enganos por parte do goberno da Xunta do Partido Popular. Pero non é unha tristura de derrota senón de carraxe, de impotencia e de non atopar solucións». La lectura del manifiesto concluyó con las frases «En Galicia é factible outra política forestal», «Rematar cos incendios forestais é posible» y «Conservar, protexer e coidar o noso patrimonio natural é imprescindible». Los participantes cerraron la concentración cantando el himno de Galicia.