El BNG acusa al alcalde de cruzarse de brazos ante el problema de la escasez de plazas en la guardería

La Voz MONFORTE / LA VOZ

LEMOS

08 jun 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

El grupo municipal del BNG acusa al alcalde de permanecer indiferente ante el problema que supone para muchas familias de Monforte la escasez de plazas enla guardería municipal. La portavoz de este partido, Pilar López, sostiene que, en dos años de gobierno, Tomé no adoptó ninguna medida «para evitar que corenta familias monfortinas se vexan o próximo curso na obriga de marchar a outros concellos limítrofes na busca dunha praza de gardería para os seus fillos».

El BNG considera que difícilmente se puede mantener población cuando desde el gobierno municipal se ignoran problemas como el de las limitaciones de la guardería, que según destaca a portavoz de esta formación «non xorden dun día para outro e eran perfectamente coñecidas polo actual alcalde dende hai anos».

«Cando chegou ao goberno no 2015 estaba iniciada unha posible solución, que consistía en chegar a un acordo coa antiga Fundación Caixa Galicia e así garantir a ampliación do número de prazas de atención aos máis cativos», afirma Pilar López. Si esa posible alternativa no se tradujo en resultados fue, a su juicio, «pola pouca preocupación que mostra o alcalde polos problemas importantes que inflúen no futuro da cidade». Entre ellos está, según destaca, el lastre para la conciliación de la vida familiar y laboral que plantea la ausencia de plazas públicas de guardería.

Una petición insuficiente

Las gestiones del alcalde con la Consellería de Política Social para abrir una escuela infantil perteneciente a la red de centros de la Xunta de Galicia no terminan de convencer al BNG. «Non chega con solicitarlle á Xunta que instale na nosa cidade unha das garderías da Galiña Azul. O alcalde ten a responsabilidade de resolver este problema, xa que non serve quedar de brazos cruzados e agardar a que outras administracións o arranxen», afirma Pilar López.

El BNG se ofrece para colaborar con el equipo de gobierno en la resolución «rápida y definitiva» que permita que todos los usuarios «teñan praza de gardería en Monforte».