La justicia es la «última carta» posible para la moción de Sarria, dice Bascuas

Xosé Ramón Penoucos Blanco
x. r. penoucos LUGO / LA VOZ

LEMOS

PENOUCOS

El líder de CxG aclara que un año antes de los comicios no puede haber mociones

15 ene 2017 . Actualizado a las 19:14 h.

El secretario xeral de Compromiso por Galicia (CxG), Xoán Bascuas, tiene muy claros los motivos por los que los dos ediles no adscritos de Sarria, Antón Fortes y Benjamín Escontrela, recurrieron ahora a la vía judicial para recuperar su estatus como concejales. «É a última carta que lles queda para ter algunha oportunidade de levar adiante a moción de censura. Na súa situación non poden firmala e un ano antes das eleccións municipais, neste caso en maio do 2018, non se pode facer unha operación deste tipo».

Xoán Bascuas reconoce que ambos ediles están «no seu dereito de recorrer á vía xudicial para defender o seu caso, pero estou convencido por completo de que non van a ningún lado con esta determinación que non vai ter percorrido».

El proceso de expulsión de Antón Fortes como afiliado de CxG, ya que Escontrela estaba en la formación como parte de Concellos Transparentes, siguió todos los pasos que marca la normativa interna del partido. «Foi un proceso claro e limpo e puidemos atallar a cerimonia de confusión que estaba levando a cabo Antón Fortes», manifestó Xoán Bascuas.

El dirigente de Compromiso explicó el proceso que habían seguido y que desembocó en la expulsión de Antón Fortes. «Foi un proceso interno que seguiu os requisitos que nos marca o partido. O concelleiro de Sarria tivo a oportunidade de defenderse sempre sobre os feitos dos que era acusado», manifestó Xoán Bascuas.

 Lentitud judicial

La lentitud de los procesos judiciales, en el caso de que llegara a celebrarse, hace que Xoán Bascuas dude sobre la posibilidad de que los ediles no adscritos dispongan de tiempo para apoyar la moción de censura. «Todos sabemos que a xustiza non é precisamente veloz e repito que eles recorreron agora a ela como último recurso. A realidade e que por un lado será casi imposible que o caso saia adiante e por outro o tempo é moi xusto para que se produza unha decisión».

En todo caso, Xoán Bascuas aclaró que hasta el momento en el partido no han recibido ningún tipo de notificación judicial relacionada con la expulsión de Antón Fortes de CxG. «Polo de agora non temos constancia de que nos chegara ningunha citación xudicial relacionada con este asunto e no caso que así fora imos a defender a nosa actuación, que insisto en que foi limpa en todo o proceso».