El PSOE promete «recuperar a chegada» de la alta velocidad a la provincia

monforte / la voz

LEMOS

12 jun 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

El cabeza de lista del PSdeG-PSOE al Senado por la provincia de Lugo, Ricardo Varela, afirmó que su partido se compromete e «recuperar a chegada da alta velocidade» al territorio lucense en caso de que consiga la presidencia del Gobierno. Varela dijo a este respecto que el Partido Popular «paralizou e suspendeu todos os proxectos que estaban en marcha entre a liña de Ourense e Lugo» y que dejó la provincia «fóra do mapa da alta velocidade en España».

Por otro lado, el candidato socialista al Senado emplazó a todos los representantes políticos lucense que resulten elegidos en los próximos comicisos a «adquirir o compromiso de conseguir a chegada da alta velocidade» a la provincia, ya que considera que una infraestructura de este tipo «é vital para o desenvolvemento de Lugo».

Por su parte, la cabeza de lista lucense de este partido al Cogreso, Margarita Pérez Herraiz, manifestó que «as políticas do PP baseánse en gobernar para unha minoría, á custa de que os cidadáns teñan menos dereitos e peores servizos».