El presidente de la federación gallega pronostica un gran futuro para la deportista local


El presidente de la Federación Gallega de Atletismo, Isidoro Hornillos, recibió la noticia de la convocatoria de Saleta para los Juegos Olímpicos de la Juventud a través de La Voz de Galicia. El directivo se llevó una gran alegría. «Esta é unha gran nova para o atletismo galego, e máis nunha disciplina técnica, na que sempre resulta máis complicado lograr bos resultados. Como presidente da federación, esta nova éncheme de orgullo», comentó Hornillos.

El máximo dirigente federativo es muy optimista sobre el futuro de la atleta local. «É unha muller que ten moito talento, compite moi ben, e o máis importante, sabe controlar o seu estrés, o que lle permite responder na alta competición. Podemos estar falando da que no futuro pode ser a primeira monfortina olímpica absoluta, porque apunta moi alto», señaló.

Reconocimiento a los clubes

Isidoro Hornillos felicitó públicamente a Saleta Fernández y tuvo palabras de agradecimiento a su antiguo club, equipo en el que se forjó como atleta. «Quero felicitala a ela, á súa familia, o Clube A Gándara, ó Ría de Ferrol e a todos aos adestradores que tivo ao longo da súa carreira deportiva. Saleta vai a darnos moitas satisfaccións», concluyó el máximo dirigente de la Federación Gallega de atletismo.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos

El presidente de la federación gallega pronostica un gran futuro para la deportista local