«É unha pena que non se apoie máis a estas empresas porque a calidade é moi boa»

La Voz

LEMOS

19 jul 2011 . Actualizado a las 06:00 h.

Hace cuatro meses que la cooperativa Icos, cuya sede está en Chantada, le dijo adiós a Telefónica tras años de problemas. «A calidade da conexión que chegaba por fío era moi deficiente, e ao subir a velocidade [contrataron más megas] aínda foi a peor porque había máis ruido e ía todo máis lento», relata el gerente, Jesús Bardelás. Este atraso tecnológico entorpecía la relación con los alrededor de 850 socios de la entidad. Hace algo más de dos años, Icos entró en contacto con Redem.es. «Sabiamos que estaban facendo cousas no rural que funcionaban bastante ben, e estivémolos forzando a que desenvolveran algo de Internet», recuerda Bardelás.

Las conversaciones dieron frutos y desde hace dos años la cooperativa chantadina dispone de Internet vía inalámbrica de 6 megas de bajada y 1 de subida en sus tres delegaciones, emplazadas en núcleos rurales. La primera está situada en Ramil, cerca de Taboada, y la segunda está a kilómetro y medio de A Barrela, mientras que la tercera se ubica en Sobreira, cerca de Chantada. «Estamos encantadísimos, tanto a velocidade como a seguridade funcionan de xeito incrible», resaltó.

En ese sentido afirma que las pocas veces que surgen incidencias, el servicio de mantenimiento va muy bien. «O trato é de ti a ti, non é como nas grandes compañías, nas que te pasan dun operador a outro e ninguén che resolve o problema. Aquí coñecen como funcionamos e o que necesitamos, e resolven as dificultades que se presentan axiña», señaló.

La calidad del servicio de Redem.es es tan buena, afirma, que más de cien ganaderos de la cooperativa se han dado de alta en el servicio de manera particular. «É que tes moita versatilidade porque co pincho non podías nin consultar a banca electrónica», recuerda Bardelás. En su opinión, las pequeñas operadoras de estas características deberían contar con más ayudas públicas. «É unha pena que non se apoie máis a estas pequenas empresas porque o servizo que dan é moi bo, moito mellor que o doutras empresas grandes, e ademais son de Galicia», comentó.

Una aula de informática

Hace aproximadamente un año que Icos contrató con la firma la Intranet. «Tamén vai de maravilla, eu recomendaríalla a outras empresas», destaca. Dentro de unos meses, la cooperativa de Chantada tiene previsto organizar una aula de informática dirigida a personas mayores. «Agora os gandeiros teñen que facer case todos os trámites das explotacións vía Internet e á xente maior cóstalle máis que á nova», explicó.