La Xunta dice «non ter constancia» de fallos en la TDT en la Montaña lucense

Lucía Rey
Lucía Rey LUGO/LA VOZ.

LEMOS

14 nov 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

Vecinos y alcaldes de concellos de la Montaña lucense destacaron ayer que el temporal de los últimos días ha agravado los fallos en la recepción de la TDT. La Xunta de Galicia, en cambio, afirma «non ter constancia» de que se hayan producido incidencias ni averías en la provincia. «Chegáronnos algunhas queixas de Verín, en Ourense, de Lalín..., e arranxáronse rapidisimamente, pero da Montaña lucense non chegou nada», aseguró el subdirector xeral de Planificación de Telecomunicacións da Xunta, Ignacio Otero.

En esa línea, afirmó que en la provincia de Lugo únicamente falta por instalar un centro reemisor en As Nogais, que dará cobertura al municipio y a varias aldeas limítrofes de Becerreá. «Estamos pendentes de que o alcalde de As Nogais poña a caseta e a torre», indicó el subdirector xeral, que reconoció que algunos repetidores, como el de O Poio -en Pedrafita do Cebreiro-, no están adaptados para enviar la señal de todos los canales del mercado televisivo, especialmente de las privadas. Sostiene que el equipo tecnológico que hay en ese alto fue instalado por el Concello de Pedrafita hace bastante tiempo, y por eso la Xunta no ha actuado sobre él ni tiene intención de hacerlo. «Nós o que non podemos facer é pasar por riba dun concello», matizó.

Otero declaró «que hai núcleos sen cobertura porque non se pode poñer un repetidor para tres veciños» y que la opción que le queda a esa población es la TDT por satélite. Con todo, en su opinión «hai moita xente que non se molestou en antenizarse». «Hai pouco fomos a Baleira, a xente queixábase de que no Cádavo non había cobertura, pero o que ocorría era que todas as antenas estaban mal orientadas, apuntando para onde non era», agregó.