«Que ninguén estea de brazos cruzados na casa esperando que lle vaia un técnico porque a rede xa está despregada»

La Voz

LEMOS

14 nov 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

Los lucenses que a estas alturas siguen sin poder ver la televisión o tienen fallos en la recepción de la señal deben actuar de inmediato, según afirma el subdirector xeral de Enxeñaría de Planificación de Telecomunicacións, Radio, Televisión e Multimedia da Xunta, Ignacio Otero: «Que ninguén estea de brazos cruzados na casa esperando que lle vaia un técnico arranxar o problema, porque non vai pasar. A rede de cobertura xa está despregada». «A rede está posta e o sinal está no aire, no tellado da casa, e quen a ten que meter dentro é o cidadán, chamando a alguén que lle poña a instalación», añadió.

¿Qué deben hacer entonces los afectados? «Que pregunten na oficina técnica da TDT [en el teléfono 981 572 154] ou no seu concello, que chamen a un instalador autorizado que lles vaia ver a antena para saber se a teñen ben orientada, se está nunha zona de sombra ou con problemas de cobertura...», enumeró, y animó a que grupos de vecinos presenten quejas.

«O que non é normal é que alguén que teña problemas non o comunique», indicó Otero, antes de señalar que alguna gente recibe la señal debilitada o con interferencias y se conforma, confiando en que las administraciones resolverán las deficiencias. «Que ninguén estea esperando pola Xunta ou polos concellos, porque poñer un repetidor custa moitos cartos, non sempre é fácil de poñer, despois hai que mantelo..., e para 50 vivendas non se vai instalar un», afirmó. En esos casos, recalcó, la mejor opción es instalar la TDT por satélite. Después de asegurar que la mayor parte de las ayudas que ofrecía la Xunta para instalar el sistema se perdieron porque la demanda fue escasa, indicó que algunos concellos a título individual tienen en marcha o tienen previsto aprobar subvenciones de este tipo. Según indicó, es el caso de Folgoso do Courel, Cervo, Ourol, Muras, Baleira o Quiroga.

Marca TV y nuevos canales

Al parecer, en las últimas semanas la Xunta está recibiendo llamadas de lucenses que quieren saber cómo pueden sintonizar los canales que están entrando en la TDT, como Marca TV o Nitro. «A cobertura estase ampliando nas cidades e tárdase un tempo, por iso hai que ter paciencia», recomendó.