Descobre as claves da publicidade para a doazón de sangue

A publicidade intelixente para mover ánimos e lograr unha maior cooperación para a doazón de sangue pódese centrar en cinco razóns ou motivos: fisioloxía, seguridade, socialización, valoración, perfección. Para iso acudimos a unha especie de mostrario sobre a publicidade que se fai para fomentar a contribución da doazón de sangue e que atoparás na web https://bit.ly/2M2oohK, onde se presenta unha ampla variedade de anuncios con imaxes e frases publicitarias. Os diversos tipos de publicidade inciden dalgún modo nalgunha das cinco variantes clásicas de motivación propostas na teoría de Maslow sobre as necesidades básicas da persoa. Animádesvos a dividirvos en cinco grupos e facer cinco carteis que adornen a aula, nestes días finais de curso, co gallo deste importante tema?

.Autobús de doazón de sangue, no que podes ler un eslogan que tamén podería servir para o teu cartel
Autobús de doazón de sangue, no que podes ler un eslogan que tamén podería servir para o teu cartel
chuchogarrido@icloud.com

1. Fisioloxía

A idea desta clase de anuncios é destacar que o sangue é vida e entra de cheo nas necesidades fisiolóxicas fundamentais da persoa. Que frase inventarías para que, en poucas palabras, a xente se anime a dar sangue, imprescindible para vivir? Que debuxo, foto ou incluso cor serán bos para que ese anuncio publicitario chame a atención e mova á xente a colaborar coa doazón de sangue, que é vida?

O grupo 1 da clase podería inventar este cartel

Tipo de frases que poden axudarvos á vosa idea nova fisiolóxica: «Doar sangue é doar vida» / «Unha persoa pode doar 450 mililitros de sangue cada tres meses» / «O sangue toureiro move corazóns: necesitámosche, bótalle un capote á vida» / «A pinga da vida: doa sangue, un agasallo que cambia a vida» / «Un 65 % de transfusións de sangue salvan a vida a nenos menores de 5 anos».

2. Seguridade

Naturalmente, este tipo de anuncios a favor da promoción de doantes de sangue insiste principalmente na seguridade, e non admite tipos de sangue que leven consigo algún risco de enfermidades nin sangue que non teña sido conservado adecuadamente. Que debuxo, foto ou incluso cor interesante para que ese anuncio publicitario chame a atención e mova á xente a colaborar coa doazón de sangue… seguro?

O grupo 2 podería ocuparse deste cartel

Tipo de frases que poden axudarvos á vosa idea nova de seguridade: «Un 99,9 % das unidades de sangue recollidas en América Latina e o Caribe sométense a probas de detección do VIH, dos virus da hepatite B e C e da sífilis» / «Os profesionais do centro de transfusión atenderán ao doante durante todo o proceso» / «Doar sangue é fácil e seguro: ten o latexo dos profesionais».

3. Afecto

É talvez unha idea moi fácil e que se entende moi ben. Doar sangue supón afecto, interese polos demais, axuda social á persoa que o necesita. Incluso o anuncio leva consigo un mérito moito maior. O doante de sangue nunca saberá a quen axudou: iso é afecto, solidariedade sen límites. Que debuxo, foto ou incluso cor elixir que sexa interesante para que ese anuncio publicitario chame a atención e mova á xente a colaborar coa doazón de sangue… amigo?

Cartel para o grupo 3

Frases tipo que poden axudarvos á vosa idea nova de afecto: «Doar sangue é compartir a miña vida» / «Moitas doazóns de sangue son voluntarias» / «Grazas, amigo, por salvarme a vida» / «Son uns minutos para ti, pero é unha vida para outro» / «O teu sangue salvoume a vida» / «Hai alguén que che está esperando, gustaríache axudarlle?» / «Hoxe día ti es o que dá sangue, pero talvez outra persoa daraa por ti».

4. Valoración

Como poderiamos facer un cartel publicitario que destacase con claridade a importancia, o valor que ten dar sangue xenerosamente para axudar aos demais? Como destacar nun cartel publicitario a xenerosidade de quen o fai sen esperar nada a cambio? Que debuxo, foto ou cor elixir para que ese anuncio publicitario chame a atención e mova á xente a colaborar coa doazón de sangue… amigo?

Este é o cartel para o grupo 4

Frases que poden axudarvos á vosa idea nova de valoración: «Por fóra levas despois da doazón un pequeno apósito: por dentro, un orgullo inmenso» / «Uns minutos… poden salvar moitas vidas» / «Se es estudante, fai o teu mellor exame: doa sangue e saca 10 en salvar vidas» / «Ser doante non pasa de moda» / «Todos levamos un heroe no sangue: demóstrao, dóaa». 

5. Perfección

O sangue é perfecto, ninguén alcanza a fabricalo, é un invento máis aló dos séculos, como a vida mesma. Por iso hai que tratala correctamente, para que as doazóns sexan perfectas e efectivas co fin de que produzan os seus mellores efectos tanto en quen proporciona o sangue como en quen o recibe. Que debuxo, foto ou cor elixir que sexa interesante para que ese anuncio publicitario chame a atención e mova á xente a colaborar coa doazón perfecta de sangue?

O grupo 5 da clase podería deseñar este cartel

Frases tipo que poden axudarvos á vosa idea de perfección da doazón: «Dorme ben a noite anterior á doazón, acode tras ter inxerido unha comida pobre en graxas e evita fumar desde polo menos unha hora antes da doazón» / «Hai que ter entre 18 e 65 anos e pesar máis de 50 quilos» / «Non acudas en xaxún» / «Non hai nada máis forte no mundo que o corazón dun voluntario» / «O sangue conéctanos a todos».

 

 

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Descobre as claves da publicidade para a doazón de sangue