Fredi Álvarez: «Queremos ser ambiciosos, pensar en gañar o seguinte e ver a onde chegamos»

LA VOZ VIGO

GRADA DE RÍO

M.MORALEJO

El técnico del filial recuerda que «seguramente moita xente non daba un duro» por un Celta Fortuna virtualmente salvado a falta de tres partidos

05 may 2025 . Actualizado a las 10:12 h.

El entrenador del Celta Fortuna, Fredi Álvarez, señalaba tras el triunfo de este domingo en Balaídos ante el Osasuna Promesas que el equipo fue «de menos a máis», tras atascarse un poco en el bloque bajo del rival, «onde acumulaban moitos xogadores por dentro». «Non era doado xerarlles ocasións, non eramos moi profundos e a circulación non era boa», si bien los cambios al descanso les otorgaron fluidez. «Óscar (Marcos) de falso nove fixo moito dano, e a altura de Miguel Román só hai que ver os dous goles, gañando altura metendo a Dela».

En su análisis, comenta el moañés que en la segunda parte estuvieron mejor, «sabendo que eles tamén tiveron as súas opcións para meterse no partido», que fe difícil para su equipo «Penso que o resultado é algo abultado para os merecementos dos dous equipos», ahondaba. Llegados a este punto, cree que los 50 puntos sumados deben alcanzar para la salvación. «Non é matemático, pero moitos equipos terían que gañar os tres partidos que quedan. Se non te salvas con 50 puntos, sería unha tempada moi difícil», observa.

 

Ahora, la idea de Fredi es «ser ambiciosos, pensar en gañar o seguinte partido e ver ata onde» pueden llegar. Respecto a la distancia con el play-off, sostiene: «Son catro puntos, pero en realidade, son dous, porque a Real Sociedad B nos leva cinco e temos que enfrontarnos. O ideal sería chegar a ese partido a tres puntos ou menos», apunta. En todo caso, cree que es momento de disfrutar. «Hai mes e medio caemos a descenso. Calquera diría que o equipo se ía salvar faltando tres xornadas».

La impresión del técnico es que «seguramente moita xente non daba un duro» en ese momento por su equipo. «Sete partidos despois, estamos practicamente salvados e con tres partidos por diante», alabando la reacción de sus futbolistas, que hicieron en estas semanas «un esforzo tremendo». «Mesmo coa xuventude, fomos quen de saír dunha situación moi complexa. O traballo diario xerou confianza e estou feliz pola aposta que fixo o club», añade. «Como dixemos, imos seguir competindo a ver ata onde podemos chegar».

Preguntado el preparador del filial sobre la portería a cero, recordó que desde Barakaldo no lo conseguían y es algo a lo que da «un valor importantísimo». «Nesta categoría, manter a portería a cero dáche moitas posibilidades de gañar partidos», constataba antes de elogiar a Coke Carrillo. «Leva a un nivel altísimo desde que está xogando. Temos tres grandísimos porteiros, tocoulle facer de gardián da nosa portería e estivo excepcional, igual que todos os xogadores».

Preguntado por el papel de Pablo Meixús y David de la Iglesia, Dela, que han superado lesiones, Fredi hizo balance de una «temporada muy difícil». «Hay que darle mucho valor a lo que hemos hecho, tiene un valor incalculable. Los perdimos por problemas físicos, a Fer (López) lo perdemos en noviembre, a Yoel (Lago) en muchos partidos por ir con el primer equipo… Son jugadores que tenían que ser la columna vertebral. Y ante las ausencias, otros futbolistas han dado un paso adelante». Se alegra de que los lesionados vuelvan a participar y a sentirse futbolistas.

Fredi dedicó el triunfo a su progenitora y su mujer en el Día de la Madre. «Es un día precioso, las madres tienen un papel importante en nuestras vidas y se lo dedico a ellas, sobre todo, a mi mujer, que sabe lo mal que se pasa en el día a día siendo entrenador», desgrana. Afirma que «alegrías hay muy pocas y el día a día es complejo, trabajando, dando vueltas a la cabeza e intentando llevar un grupo de veintitantos jugadores y cuerpo técnico. Es muy difícil», de modo que ante partidos como este, hay que «disfrutar y seguir trabajando para lo que viene».