Hugo Álvarez: «Sempre mantivemos a cabeza tranquila e agora imos intentar rematalo»

LA VOZ VIGO

GRADA DE RÍO

Óscar Vázquez

El canterano del Celta se mostró feliz por la victoria ante el Eldense y por el apoyo del celtismo en Balaídos

04 jun 2023 . Actualizado a las 11:53 h.

El canterano del Celta B Hugo Álvarez comentó tras vencer al Eldense que «el resultado es bueno, aunque queda el partido de vuelta y está todo muy abierto». Cree que irán allí «con la máxima confianza y a por el partido». Añadió que encontrarse en esta situación es «moi ilusionante» para canteranos que llevan años esforzándose en la base del club. «Sempre mantivemos a cabeza tranquila e agora imos tentar rematalo e facelo moi ben. A ver se logramos pasar», deseó.

Coincide con su técnico, Claudio Giráldez, en que el Eldense es «un equipazo, con moitísima calidade», por lo cual cree que deben estar orgullosos del juego que han hecho y le dio su parte de culpa a la afición. «Agradecémoslles moito que estean con nós, que se vexan reflectidos con nós, ademais de co primeiro equipo, e veñan a vernos. Estamos contentísimos».

La filosofía del equipo, comentó el ourensano, es «ir traballando pouco a pouco, sabendo as súas debilidades e corrixindo os erros» que tuvieron. «O equipo saíu adiante despois dese primer golpe que nos deron na súa primeira chegada. Resolvémolo ben, fixemos dous goles e puxémonos por diante. O importate foi que sacamos un partido que era complicado diante dun equipazo».