Sergio Álvarez cree que el Celta vivirá «unha tempada máis tranquila»

LA VOZ VIGO

GRADA DE RÍO

RC CELTA

La escuela de porteros del club vigués que lleva su nombre acaba de ser presentada

06 oct 2021 . Actualizado a las 15:30 h.

El portero Sergio Álvarez, que a finales de la pasada temporada anunció su retirada del fútbol profesional por una grave lesión de rodilla, está convencido de que el Celta vivirá «unha tempada tranquila» a pesar de su irregular inicio liguero, con siete puntos de 24 posibles. «Ao equipo custoulle arrancar, e iso siempre é difícil porque cando non empezas ben, desde fóra vense máis dúbidas. Pero con esas dúas vitorias consecutivas hai algo máis tranquilidade. As sensacións son boas, creo que o equipo terá unha tempada máis tranquila ca estes últimos años, que ao final é o que queremos todos», comentó.

El guardameta de Catoira da nombre y ejercerá como entrenador de la Escuela de porteros que la Fundación Celta creó esta temporada para los más pequeños. «É un proxecto que me fai moita ilusión. Paréceme súper interesante que no clube haxa unha escola de porteiros, porque ás veces parece que somos os esquecidos deofútbol. Intentarei axudar o máximo posible aos rapaces para que melloren futbolística y persoalmente», indicó en una entrevista con el club.

Sergio Álvarez admitió que extraña el día a día como profesional, sobre todo porque la lesión le impide hacer vida normal. «Bótoo de menos, pero igual algo menos porque non son quen de xogar», explicó el exportero, que arrastra secuelas en su vida normal pero que ahora está «disfrutando» de otra etapa de su vida tras el nacimiento de su segundo hijo.