Hugo Mallo: «Esta vitoria é unha inxección de moral»

LA VOZ VIGO

GRADA DE RÍO

Carla Cortes

El capitán del Celta lamentó que «a ferramenta do VAR non funciona»

22 sep 2021 . Actualizado a las 21:31 h.

El capitán del Celta, Hugo Mallo, comentó en los micrófonos de la Radio Galega que la victoria ante el Levante llegó en un momento en que lo necesitaban «máis ca nada». No ocultó, no obstante, que no fue un buen partido. «Creo que intentamos facer o noso xogo, pero o campo non axudaba», algo que se juntó, dijo, con el «bloqueo» que tenían por no ganar y por las ganas de querer que «a xente estea contenta co que ve» tras los malos resultados hasta ahora. «Todo iso xogou na nosa contra. Non foi un partido vistoso pola nosa parte, pero o equipo soubo aproveitar as súas oportunidades. Sabiamos que se ía desnivelar en detalles e así foi».

El defensa céltico admite que «con vitorias todo é máis sinxelo», aunque sabían que «o traballo estaba aí» pese a que los resultados se hubieran resistido. «Estamos facendo as cousas ben diariamente e estes tres puntos nun campo complicado son unha inxección de moral», indicó. Todo, pese a un penalti que Mallo está convencido de que no era. «Para min o de Iago non é, pero se o pitas, tes que pitar a man de Roger antes. A ferramenta do VAR non funciona», lamentó.

En todo caso, Dituro paró el penalti y Mallo fue el encargado de despejar el rechace, a diferencia de lo ocurrido frente al Cádiz, cuando también detuvo, pero el rechace fue gol. A esa acción se refirió, asimismo, el marinense. «O otro día, Isidro (Díaz de Mera Escuderos) ameazaba coa amarela se entrabamos, ou con volvelo repetir. Eu quedei desconectado, perdín o duelo e foi gol. Hoxe non se podía repetir», ahondó.

Por último, al pedirle un mensaje para la afición, se comprometió a que van a «deixar todo no campo e a pel en cada adestramento e partido». Pero ante todo quiso «dar as grazas» a la afición, pues saben «o que sufriron co covid, sen poder ir ao estadio» y que ahora que van, no han sido capaces de «devolver o cariño con vitorias, pero vai saír, vai ser un gran ano seguro», concluyó.