O Porriño anima a los jóvenes a participar en el canal de YouTube de los Alcántara

La Voz VIGO

GRADA DE RÍO

CEDIDA

Se trata de una iniciativa promovida por el Comité de UNICEF en Galicia

31 mar 2020 . Actualizado a las 15:21 h.

La concejalía de Educación y la OMIX de O Porriño han animado a la población infantil y juvenil del municipio a participar activamente en la actividad Clip Club TV, iniciativa de la Fundación Alcántara a la que pertenece el céltico Rafinha y propuesta por el Comité UNICEF Galicia. «Trátase de manter activos a os nosos nenos e mozos mediante proxectos e actividades que lles fagan máis levadeira esta corentena», indicó la concejala de Educación, Lourdes Moure.

La edila señaló que están «moi orgullosos de como se está a comportar a infancia e a xuventude porriñesa durante este estado de alarma». Y considera que iniciativas como la de la Fundación Alcántara «poden contribuír a facerlles máis doado o confinamento na casa».

Desde el Concello destacan que «Clip Club TV» consiste nunha canle de YouTube onde os protagonistas son os nenos, as nenas e os adolescentes a través dos seus propios vídeos, contando como están a vivir esta corentena». Recuerdan que UNICEF cuenta para esta iniciativa con el apoyo de la Alcántara Family Foundation, ligada a Thiago (Bayern Munich), Rafinha y el padre de ambos y excéltico, Mazinho.

Marta Andrade, de UNICEF, explica el objetivo: «Pretendemos que se miraches unha película ou unha serie, ou ben un libro que te gustou, graves un vídeo e recoméndallo a outros rapaces. Igual coa música que esteas a escoitar, cunha receita de cociña, unha coreografóa ou un baile que queiras compartir», ejemplificó.

Subrayan que es muy sencillo participar, ya que solo tienen que grabar un vídeo con el móvil, tablet u ordenador, en formato horizontal y que sea breve -un minuto y medio como máximo-. Pueden enviarse a través de www.clipclubtv.com