«Grazas por entregar sen límites o voso corazón»

Mouriño manda un mensaje de bienvenida a los abonados en el que también alude a la ciudad deportiva


Vigo

En su mensaje de bienvenida que se entrega con el pack correspondiente a los socios, el presidente del Celta, Carlos Mouriño, destaca que «cando as estatísticas están en contra, as sensacións preocupan e as dificultades se multiplican, aparece o corazón». Y profundiza en el lema de esta campaña, Isto vai de corazón: «Apareceu para encher de enerxía ao equipo desde a súa chegada ao campo e ata o último suspiro de partido. Para impulsarnos coa ilusión renovada e a fe inctaca cara á nosa oitava tempada consecutiva en Primeira», apunta.

Continúa el máximo accionista diciendo que «Isto vai de corazón e cando o corazón do celtismo latexa con forza non hai nada imposible». «Ninguén coñece coma vós o que significa afouteza e corazón, o que representan e o que supoñen», añade. Y apela a seguir así en la próxima tempada: «Manteñamos a súa esencia para que xuntos medremos e melloremos, para que avancemos e soñemos».

Habla también de la ciudad deportiva, «berce da canteira e que está preto de convertese en realidad». Y califica A Sede como «unha referencia no fútbol español». Para terminar señala que el valor principal y más valioso activo del club lo constituye el corazón del celtismo. «Grazas por entregalo sen límites en cada partido e cada un dos nosos proxectos de futuro».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

«Grazas por entregar sen límites o voso corazón»