«Dá igual o que lle ofrezan, se existe a posibilidade do Celta, por el estaría alí sempre»

LA Voz VIGO

GRADA DE RÍO

MONICA IRAGO

El hermano de Sergio habla sobre el orgullo de su peña y su familia por la trayectoria del portero de Catoira

05 jun 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

José Álvarez Conde es el hermano mayor de Sergio y uno de los responsables de la peña celtista de Catoira. Pero si dejando todo esto al margen se le escucha hablar del canterano, lo hace como si de un admirador se tratara. «É moi difícil ser coma el, unha persoa que todo o conseguiu a base de insistir, de traballar e traballar. Hai que valorar moito todo o que conseguiu porque foi a base de moito esforzo», señala.

Asegura que habiéndolo tenido cerca durante toda su vida y conociéndole como le conoce no le extraña que su trayectoria en el primer equipo y que lleve tantos años al pie del cañón. Es consciente de que es algo que está al alcance de pocos y que Sergio ha sido uno de esos elegidos «por méritos propios». «É unha persoa que non se rende nunca, non sabe o que é tirar a toalla por moi difíciles que se poñan as cousas. É incansable. Non é doado estar tantos anos a ese nivel e en Primeira, que non chegan todos nin moito menos. Pero ao mesmo tempo, sabendo como é el, non sorprende que o conseguise».

La palabra que mejor define el sentimiento que los logros deportivos de Sergio provocan en su familia y en su peña es «orgullo», dice José. Todos son celtistas con independencia de la presencia de Sergio, pero tener al Gato entre los jugadores que defienden ese escudo hace todo aún más especial. «Imos seguir sendo do Celta igual, pero con el é moito mellor aínda, é máis noso, un aliciente importantísimo para ir a Balaídos a cada partido», valora.

El hecho de imaginar al guardameta en otro equipo se antoja casi imposible para quienes le conocen. «Uff... ¡Faríase tan raro! Está claro que a vida ten que seguir e non acabaría aí se tivese que marchar, pero habería que cambiar o chip e non sería doado. Por sorte vai seguir e estamos contentísimos», celebra.

Dice José que Sergio es «celtista coma poucos» y que por eso aunque no jugar y la incertidumbre de si seguiría o no no son cuestiones fáciles de llevar, «el sempre estivo apoiando e axudando ao grupo, e xente que actúe así non hai moita nese mundillo», reivindica. A propósito de las palabras de Mouriño de que la decisión era de Sergio, José dice: «El nunca se planteou saír en todos estes anos. Se depende del, non hai dúbida de que vai estar no Celta sempre. Dá igual o que lle ofrezan, se está a posibilidade do Celta, o demais non existe».