Vero Boquete: «Escollín o Celta porque traballa moi ben o fútbol que necesitaba»

La Voz VIGO

GRADA DE RÍO

La futbolista compostelana se muestra feliz de entrenar con los canteranos del equipo vigués

17 ene 2019 . Actualizado a las 20:16 h.

La futbolsita Vero Boquete, que entrenará las próximas semanas en A Madroa antes de emprender una nueva etapa en Estados Unidos según anunció ayer el Celta, ha concedido una entrevista al club vigués en la que detalla los motivos de esta decisión, así como sus expectativas futuras. «Antes de marchar necesitaba adestrar con algúns equipos. Era cómodo vir desde Santiago e ademais a un clube coma o Celta sabendo que vou ter de todo. Acabo de chegar e todo son facilidades», comentó.

Boquete asegura que tenía muchas ganar de «adestrar cos rapaces» y aprovecharse entre comillas de un club como el Celta para «chegar nas mellores condicións» a Estados Unidos. Escogió el club vigués, además, por el tipo de fútbol que necesita. «Preciso fútbol de balón, a metodoloxía que se usa na base do Celta. Sei que o nivel de adestamentos é moi bo e imos ver onde está o meu nivel tendo en conta as diferenzas físicas, que ás veces son grandes», profundiza.

La idea con la que afronta La futbolista este período con la cantera celeste es «aportar o que poida e coller o que poida» de todos ellos, así como aportarles todo lo que esté en su mano. «Penso que me vai axudar a chegar a un nivel competitivo bo para cando empece a Liga», continúa. Recuerda que el jugador español se caracteriza por un «xogo de ataque, posesión, dominio, fútbol ofensivo, de movementos», cosas que sabe que se trabajan muy bien en la cantera celeste y que le llevaron a decidirse por ella.

En cuanto al regreso a Estados Unidos, comentó que tiene una espina clavada y por eso quería volver. «Sei que a miña volta a España está cada vez máis preto e todo o que teña que facer quero facelo antes. Esta era unha parte», reconoce. Tenía ganas de «volver a intentalo, gozar dunha liga excepcional» y a partir de ahí verá si continúa más de un año o si llega ya el momento de regresar a España. No descarta que pueda surgir otra opción en otra liga interesante para ella antes de volvera a casa. «Toda a miña carreira movinme pola ambición deportiva, cun obxectivo en mente. Agora é a liga americana e logo será manterme ao máximo nivel», indica.

De cara a un futuro más lejano, no duda de lo que quiere. «A miña idea é o que estea o máis preto posible do campo. Quero ser adestradora. É a miña intención. E falo de fútbol, xa non masculino ou feminino. A ver onde podo chegar».