Sergio: «Cardoso quere un Celta que teña o balón, valente e que ataque»

El guardameta defiende que si el club ha tomado la decisión de cambiar de entrenador es porque lo considera lo mejor para el equipo


Vigo

El céltico Sergio Álvarez ha reconcido esta mañana el rueda de prensa que el relevo de Mohamed por Cardoso es «un cambio significativo» y que la plantilla debe adaptarse cuanto antes a lo que les va a pedir el luso. «Hai pouco tempo e temos que axudarnos entre todos», dijo valorando también como algo positivo que retomen la liga en lunes, el día 26, lo que les da más margen.

Preguntado sobre si el cambio es necesario, O Gato incidió en que no son los jugadores los que tienen que valorarlo. «Non o sei, hai que velo. Se o clube o fixo é porque o vía necesario, xa que analiza e pensa o mellor para o equipo. Nós temos que traballar no campo e estas decisións non son cousa nosa», fue su análisis la respeceto.

Contó Sergio que Cardoso les ha transmitido desde el primer momento que quiere un Celta como le gustan a él los equipos: «Que teña balón, valente e que ataque», resaltando que les ha pedido que trabajen «en conxunto para gañar os partidos». «As primeiras pinceladas son construir o xogo desde atrás, saír o máximo posible que se poida minimizando os riscos, pero intentar saír para crer perigo ao equipo contrario». Habló de que han sido «dous dís intensos» en los que están tratando de avanzar al máximo pese a las ausencias de los internacionales.

«Ao final cada adestrador ten a súa idea, sempre vai haber matices», desgranó el portero celeste. Y añadió que lo prioritario ahora es «saber cales son para levalos a cabo o antes posible». Además, no considera determinante que Cardoso no tenga una experiencia dilatada como primer entrenador. «Non ten que ser importante, ás veces o é, pero conta máis as ganas de mellorar cada día e a ilusión», opinó.

Preguntado sobre cuál es ahora el objetivo clasificatorio del club, Sergio habló únicamente de quedar «o máis arriba posible cos pés no chan». «Agora imos desfrutar de descanso coa familia e os amigos para o luns vir coas pilas a tope e afrontan este tramo de tempada ata Nadal, que esperemos que sexa bo e poidamos situarnos en posicións altas».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
5 votos
Comentarios

Sergio: «Cardoso quere un Celta que teña o balón, valente e que ataque»