Colectivos de Tameiga convocan una concentración contra el proyecto del Celta

La Voz VIGO

GRADA DE RÍO

M.MORALEJO

Quieren expresar su rechazo a la expropiación de terrenos para desarrollar el centro comercial

06 nov 2018 . Actualizado a las 16:59 h.

La Comunidad de Montes de Tameiga, junto con otros colectivos de la parroquia mosense, ha convocado una concentración para el viernes 23 de noviembre para visibilizar una vez más su oposición al proyecto del Celta en Tameiga. «Temos que amosar a nosa rotunda oposición a este despropósito que impulsa a sra. Arévalo. Temos que dicirlle alto e claro que non queremos que nos expropien as terras onde vivimos nin a auga que bebemos do monte que nos dá a vida», expresan en un comunicado.

El texto que han hecho público se refiere a que la alcaldesa de Mos, Nidia Arévalo, «pretende expropiar 815.000 metros cadrados de terreo para logo entregarllos ao señor Carlos Mouriño, presidente do Celta de Vigo, para que este constrúa un centro comercial». Y añaden que para dar encaje a lo que califican como «aberración», van a «modificar o recén aprobado Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM) e recalificar os terreos forestais e convertilos en urbanizables».

Insisten en que los terrenos que se expropiarían «non soamente son veciñais, senón tamén coutadas particulares e captacións de auga. Todo lle é puco para satisfacer a súa avaricia». Considera que «o pelotazo urbanístico é de libro»: «Expropio a particulares os terros rústicos a un baixo prezo, recalifico, convirto en urbanizables e entrego a Mouriño, que os venderá a prezos astronómicos». Destacan que Mouriño y Arévalo ganan mientras «a xente do pobo perde».

La Comunidad de Montes de Tameiga pide «berrar como unha soa persoa e da mesma cor, o verde das camisetas» para dejar clara su rotunda oposición: «Non á expropiación das terras das que bebemos e onde vivimos». Convocan, aparte de la Comunidad de Montes de Tameiga, las comunidades de agua de Casal-Tameiga, Petelos-Tameiga, Montebaixiña y Sanguiñeda.