Sergio: «Hai que asentarse canto antes nas posición de arriba»

X. R. C. VIGO

GRADA DE RÍO

M.MORALEJO

El portero del Celta admite que ha habido altibajos en estas primeras jornadas

29 sep 2018 . Actualizado a las 14:35 h.

A nivel global, Sergio Álvarez considera clave que el equipo se asiente en la zona noble desde el principio. «Van uns cuartas xornadas e estar aí metidos, intentar asentarse canto antes nesas posición de arriba é moi importante. Sempre se di que queda moito, pero empezar ben é clave para que o equipo teña confianza e para despois non estar remando contra corrente, porque che vén unha mala e logo non das saído». El ejemplo lo tiene el propio Celta en la pasada temporada, cuando después de un mal comienzo de temporada no fue capaz de enderezar el rumbo y acabó en una discreta décimo tercera posición.

El de Catoira habla de estas seis primeras jornadas como un ciclo «cun pouco de altibaixos. Comezamos con rigor defensivo porque sabemos que é importante encaixar poucos goles para estar arriba, pero logo viñeron eses dous partidos onde non mantivemos ese rigor e en Primeira cando non tes ese sacrificio defensivo págalo. En Valencia volvemos a traballar todos xuntos. Vexo a este equipo con moita marxe de mellora».

A la hora de hablar de goles encajados, tira de estadística. «Sacando os partidos de Girona e Valladolid, no resto ou encaixamos ou un ou ningún gol. É certo que nos gustaría encaixar menos goles e temos que seguir mellorando, pero este equipo xa mellorou un pouquiño».

Al portero no le preocupan los continuos cambios de esquema que sufre el equipo. Al contrario, lo ve como un arma para sorprender, pero siempre que el Celta tenga claro su plan de juego. «Igual non estamos acostumbrados, pero sabendo que todos os rivais te analizan e saben como xogas, ter esa variedade é dificultarlle ao adversario que equipo vai a ter enfronte, pero tamén é importante que nós o mecanicemos e que teñamos claro que debemos facer con cada sistema».

Para hablar de las cintura del equipo y de su adaptación a diferentes escenarios, el de Catoira utiliza el partido ante el Valencia: «A veces os partidos plantexalos dun xeito e entras no partido e non sae como ti prevés, pero o saber cambiar e ter opcións no mesmo partido é importante. En Mestalla resolvemos problemas, no segundo tempo topámonos máis cómodos e acadamos o empate».

Sergio espera que el Celta siga manteniendo su fortaleza en casa. «Que levemos tanto tempo sen perder en casa é moi importante, porque demostra que somos fortes», pero en absoluto se fía de un Getafe que se ha convertido en un equipo de lo más incómodo en los últimos tiempos.