Sergio: «O equipo está en crecemento e vai seguir cara arriba»

La Voz VIGO

GRADA DE RÍO

XOAN CARLOS GIL

El guardameta cree que ante el Valladolid será clave tener paciencia dada la solidez defensiva del rival

20 sep 2018 . Actualizado a las 18:35 h.

El guardameta del Celta Sergio Álvarez valoró el inicio de Liga para los medios del club. «Empezamos cun empate, un punto diante da afección nun partido que queriamos gañar e faltaron eses dous puntos para redondealo», comenzó para luego recordar que continuaron trabajando y llegaron las victorias. «O equipo chegou ao parón nunha dinámica moi boa e lástima non conseguir polo menos un puntiño no último partido e seguir coa xeira», agregó.

Sergio considera que el equipo está «en proceso de crecemento» y que va a seguir «cara arriba», recordando que la liga «só acaba de comezar». «Está claro que sempre intentas corrixir o que non fixeches ben, pero é importante quedar con aspectos positivos», apuntó. Y en ese sentido comentó que «pese a empezar perdendo, o equipo conseguiu empatar» y tras encajar dos goles «tivo capacidade de seguir pelexando ata o último minuto, engancharse a falta de pouco tempo e crer nun empate que non chegou por pouco».

Admitió O Gato de Catoira que a nivel grupal no estuvieron a nivel defensivo como en los duelos anteriores. «É un aspecto que temos que corrixir e seguir traballando para que non volva suceder», señaló. Ahora, frente al Valladolid, les espera un partido complicado, dijo. «Veñen demostrando que son un rival difícil, sólido sobre todo. Creo que encaixa poucos goles, é un equipo compacto, que defende ben, hai que ser pacientes e non desesperar se as ocasións non entran», advierte. Del mismo modo admite que un gol tempranero «cambiaría as cousas».

Por último, agradeció el homenaje que recibió en Catoira el pasado domingo coincidiendo con la celebración de la primera edición del torneo que lleva su nombre. «Que te recoñezan no teu pobo, que fagan un trofeo co teu nome na túa terra é un orgullo. Non podo estar máis agradecido aos que pensaron en min, se acordaron de min para facelo», concluyó.