Kevin: «Estou aquí para pelexar por un posto e espero conseguilo»

La Voz VIGO

GRADA DE RÍO

M.MORALEJO

El lateral reveló que trabajan tanto con defensa de cuatro como de cinco a la espera de que Mohamed decida

30 jul 2018 . Actualizado a las 22:10 h.

El canterano Kevin Vázquez está viviendo algo que, según sus propias palabras, ya le tocaba: su primera pretemporada con ficha del primer equipo. «É unha experiencia bonita, dar un salto a un primeiro equipo e por sorte na casa, once quería. Estoy moi contento e tratando de dalo todo para conseguir ter minutos», señaló esta mañana en A Madroa.

Porque llegados a este punto, el que hasta hace unas semanas era capitán del filial no se conforma. «Quero facerme un oco. É difícil suplir a Hugo, é un reto grande, pero creo que teño capacidade de poder facelo nos momentos que sexa e estou disposto a pelexar por un posto», dijo. En ese sentido, se mostró satisfecho con sus minutos frente al Braga. «Foron quince minutiños e creo que estiven ben, que fixen un bo traballo», señaló.

En cuanto a sus posibilidades de entrar en los planes de Mohamed, comentó que no se puede dar nada por seguro y que procura no darle vueltas. «Non estou pensando niso, penso en poder competir este mércores en Inglaterra contra o Southampton. Ata que se peche a plantilla nada será seguro ao 100 % e vou estar tranquilo competindo por un posto. Espero conseguilo».

Sobre la lesión leve que le mantuvo aparte durante unos días, señaló que ya se encuentra «a tope». «Veume ben que foran só tres días. Creo que o traballo de base téñoo. Despois do play-off non tiven moito descanso, pero creo que estou ben, en forma», indicó Vázquez. Admitió que las dos primeras semanas fueron duras para coger buena condición física y que agora comienzan a centrarse en la táctica, pensando ya incluso en el duelo frente al Espanyol en la primera jornada de Liga.

Preguntado sobre el esquema y la defensa, comentó que «as dúas opcinóns son boas» en referencia a la zaga de cuatro y la de cinco futbolistas. «Creo que chego ben arriba sendo carrileiro, teño bo percorrido, pero si que me gusta máis enfrontarme a un par directo no 4-4-2. Con cinco é un pouco máis complicado. As dúas opcións están probándose e o adestrador decidirá», analizó.

Para Kevin lo más diferente entre un entrenamiento del filial y uno del primer equipo es el ritmo. «Hai xogadores que teñen moita calidade e poderían dar o salto, pero ese ritmo é o que os bota para abaixo. É o máis difícil. Estamos tratando de collelo e poder xogar algún minuto», agregó.

No quiso pronunciarse sobre la necesidad de fichar un portero, aunque sí dejó claro que, a su juicio, los tres con los que ahora cuenta el equipo tienen el nivel. Además, en cuanto al reencuentro con su excompañero Borja Iglesias en la primera jornada de Liga, comentó: «Alégrome de que este acontento e ben alí. Creo que é un paso que quixo dar e o Celta tamén quixo facelo así. Penso que foi bo para todos», finalizó.