Pasado, presente y futuro ligados al fútbol para O Gato

La Voz VIGO

GRADA DE RÍO

M.MORALEJO

Sergio recuerda sus inicios y habla de cómo se prepara para ser entrenador: «Amo esta profesión»

21 abr 2018 . Actualizado a las 10:46 h.

Sergio Álvarez comentó en una entrevista concedida a los medios oficiales del club el momento que vive el equipo, además de recordar sus inicios en el fútbol y hablar sobe su idea de futuro. En cuanto a lo más inmediato, incidió en la necesidad de ganar para seguir vivos en la lucha por Europa. «Temos un partido duro, contra un rival difícil e a xente ten ganas de que chegue e sumar tres puntos que nos manteñan con ganas e ilusión. O equipo leva tempo sen perder na casa e a afección merece que pelexemos ata o último minuto por entrar en Europa», señaló.

Admitió, al contrario del discurso de Unzué, que al equipo le ha faltado «regularidade para estar en posicións europeas» y también ha desvelado algunos aspectos de la relación del técnico, que fue guardameta, con los porteros, y de su propia relación con Rubén. «Unzué confía en nós e dános a súa opinión. Pode que nos entenda máis en moitas accións, en cousas que poden suceder no campo, porque sempre entendes máis cando tes experiencia». En cuanto al mosense, dicen que hai «boa sintonía e ambiente de traballo»: «Tes que competir e ao mesmo tempo axudarlle a que mellore como el che axuda a ti».

Sergio ha tratado durante su carrera de «aprender algo de cada compañeiro, porque cada un ten unha virtude diferente á túa» y dice que siempre lo ha conseguido. Se refiere, asimismo, a las particularidades de la posición de portero. «É un posto específico, cun adestrador específico, que nos últimos anos estase vendo que é necesario. É unha peza fundamental do equipo e tes que vivir o día a día coa ilusión e intensidade de que adestras algo distinto aos compañeiros e é bonito».

Los inicios

O Gato recuerda cómo surgió ese sobrenombre. «Era pequeño, fun ao Arousa con nove anos, empecei a adestrar alí e como me tiraba moito e era rápido, empezaron a chamarme así e quedoume». En Vigo fue Dani Abalo el que lo extendió, ya que al ser de Vilagarcía, comenta Sergio, conocía el mote. «Empezou a chamarme así todo o mundo e gústame».

Su primer contacto con el fútbol fue jugando torneos en los colegios a los seis años, siempre de portero, la misma posición que ocupaba jugando con sus primos. «Eramos unha familia grande e eu era o pequeno, por iso me mandanban á portería para que non molestara moito. E grazas a iso estou disfrutando do fútbol e vivindo disto».

La faceta de entrenador

Vinculado desde pequeño al fútbol, el portero celeste dice que lleva este deporte dentro y que por eso le gustaría seguir vinculado cuando cuelgue las botas. «Amo esta profesión e estoume formando como adestrador de porteiros. En principio agora mesmo gustaríame traballar con nenos, chámame máis a atención porque son como esponxas, collen as cousas e sempre están atentos». Como comentó en una entrevista a La Voz, ya trabaja con ellos actualmente en A Madroa. «Vou un día á semana e xa me coñecen, intento ser cercano con eles».