Sergio Álvarez: «O importante era seguir aquí, non os termos da renovación»

O Gato mantiene la ilusión por seguir en Vigo y revertir su situación y apuesta por la Europa League


Sergio Álvarez Conde (Catoira, 1986) antepuso su continuidad en el Celta a los pormenores del acuerdo. Su idea no solo es cumplir los dos años del contrato (el primero con opción de corte) sino prolongarlo en el tiempo mientras completa su formación como entrenador. Admite, por otro lado, que a nadie le gusta la suplencia, pero que la única fórmula que conoce para revertir la situación es trabajar todo lo posible «ata que o corpo ature».

CONTINUIDAD

«Para min o máis importante é ser feliz, e aquí son feliz». El portero no esconde su felicidad por seguir en el equipo de su vida. «O que un sempre quere é estar na súa casa e esta é a miña casa futbolístisca», de ahí que la letra pequeña de la negociación quedase en un segundo plano: «Hai que mirar o que máis che importa, que para min era seguir aquí e entón estou contento con iso e o importante, non son os termos da renovación, senón o seguir aquí un ano máis e intentar axudar a que este equipo sega medrando».

SEGUNDO AÑO

«Teño ilusión de seguir os dous, e se pode ser, máis». Aunque la cláusula no sea fácil de alcanzar, O Gato no esconde su deseo de seguir cumpliendo años de celeste: «Oxalá que si, pero hai que ir pasiño a pasiño e o primeiro é acabar esta tempada e intentar conseguir o reto de meterse en Europa de novo. Logo xa veremos como vai a seguinte».

SUPLENCIA

«É unha situación que a ningún futbolista lle gusta». La buena noticia de la renovación choca con su suplencia, una situación que no gusta y que intenta cambiar desde el trabajo: «Nestas situacións hai xente a que lle toca estar agardando a súa oportunidade e eu estou nese momento. Entón toca traballar cada día para poñerllo difícil ao adestrador. Se cabe aínda me esforzo máis». Sergio comenzó jugando pero Rubén Blanco se hizo con la titularidad poco después.

¿Cómo lo lleva?

«Hai momento, como en todas las situacións». Sergio ya experimentó la misma situación de portero suplente en el pasado no esconde que a veces se hace complicado: «Hai momentos difíciles e duros, e para iso está a xente que está contigo sempre». Al mismo tiempo asegura estar disfrutando desde otro punto de vista, priorizando como siempre el colectivo: «O que importa é o equipo e os resultados e o equipo segue gañando. Temos que intentar conseguir o reto de entrar en Europa». Mantiene la confianza en tener minutos esta temporada.

MOTIVOS

«Analizas cada partido, pero é decisión do adestrador». Admite que trata de analizar siempre sus actuaciones, pero sitúa en la cabeza del entrenador la decisión de cambiar de portero: «Son decisións do adestrador, eu o único que podo facer é traballar cada día, algo que seguirei facendo ata que o corpo ature». Comenta que el entrenador no habló con él, pero tampoco le dijo nada cuando lo ponía. «Non ten que dar explicacións», zanja.

PRÓXIMO AÑO

«De entrar en Europa hai máis partidos e máis posibilidades de xogar». De cara al futuro, el regreso a la Europa League sería una puerta abierta para disputar más partidos el próximo curso: «Sería bonito outra vez en Europa, porque así habería máis partidos e daríamoslle unha alegría a afección»

Cuando el fútbol le diga basta, se supone que dentro de mucho tiempo, Sergio Álvarez ya tiene enfocada su vida para seguir relacionado con su pasión. A estas alturas ya está en posesión de los niveles 1 y 2 de entrenador de fútbol, está haciendo las prácticase en la cantera celeste y el próximo curso espera completar la preparación con el nivel 3, que le permitiría entrenar en Primera División.

ENTRENADOR

«Estou con cadetes e infantís, vou cambiando de equipo, así tamén coñezo aos nenos, que son o futuro». Sergio se pasa las mañanas en A Madroa entrenando con el primer equipo y por las tardes ya ejerce de entrenador. O Gato explica que «estou co curso de adestrador. Saquei o nivel 1 o nivel 2 e estou facendo as práctica e se todo vai ben para o ano intentarei facer o nivel 3 e xa ter os niveis completos. Estou cos cadetes e cos infantís, veño pola Madroa e vou cambiando de equipo, así tamén coñezo a todos os nenos, ao futuro, que ao final é o que nos vai a sacar adiante».

ELECCIÓN

«Agora, se tivese que adestrar preferiría a nenos, son como esponxas». Por el momento se ve como técnico de base porque le llena más. «Son como esponxas, aprenden moito e para min é moi divertido», comentando a continuación que en un futuro se ve más preparando a porteros pero sin descartar lo de primer entrenador: «En principio gustaríame ser adestrador de porteiros pero tamén me gusta ver os partidos e analizalos e non descarto nun futuro ser adestrador».

ENSEÑANZA

«Que non desistan aínda que atopen pedras no camiño». Quizás por haberlo vivido en primera personal, el portero céltico tiene claro el mensaje que dar a los más pequeños para su camino en el mundo del fútbol: «O máis importante é que crean neles e que non desistan aínda que atopen pedras no seu camiño, que con traballo e esforzo todo se pode conseguir».

¿ENTRENAR EN EL CELTA?

«Quero estar aquí moitos anos e logo adestrar, pero nunca se sabe». Si el Celta es el club de su vida, entrar en su cuerpo técnico sería ideal. «Por que non, dende logo, pero o fútbol dá moitas voltas. Non se sabe o que vai a deparar».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
8 votos
Comentarios

Sergio Álvarez: «O importante era seguir aquí, non os termos da renovación»