Sergio: «Temos que corrixir os finais de partido»

la voz

El céltico Segio Álvarez reconoció ayer que el equipo trabaja para que no se repitan los fallos que les privaron de la victoria en los dos últimos partidos de Liga pese a haber llevado ventaja en el marcador en ambos. «Está claro que se nos escaparon catro puntos, estamos tratando de corrixir os erros, aínda que o equipo segue transmitindo boas sensacións», dijo. El meta de Catoira considera importante que esos signos positivos se mantengan durante los encuentros en su totalidad. «Están costando os finais e se conseguimos cambiar iso, seguro que sacaremos máis puntos».

Sergio habló también sobre su actuación en Balaídos en el primer tanto de la Real. «É unha xogada rápida, intento coller o balón, sae rexeitado e o dianteiro estivo atento e meteu gol. Son circunstancias ás que hai que sobrepoñerse, seguir traballando e intentar corrixilas», zanjó.

En relación con el partido de mañana frente al Atlético de Madrid, recordó que será «complicado», si bien no descarta que el equipo vigués sea capaz de dar la sorpresa. «Estamos ben e temos un nivel que se mantemos, estando ben en defensa e sen conceder ocasións, creo que llo podemos poñer difícil. Temos que intentar ser nós mesmos e a partir de aí intentar facerlles o máximo dano posible», señaló.

Sobre la baja de Mario Mandzukic, que fue operado ayer de una fractura de los huesos propios de la nariz y del cartílago nasal que sufrió contra el Olympiacos, Sergio la calificó de «importante», aunque destacó que los de Simeone cuentan con alternativas suficientes. «Teñen outros que poden facer gol con facilidade e hai que estar concentrados e atentos a calquera que poida xogar», comentó.

Al meta rival, Moya, lo valoró como «un gran porteiro». «Polo traballo que está a facer e despois da lesión que sufriu merece ser titular», dijo.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos

Sergio: «Temos que corrixir os finais de partido»