El BNG felicita a Lula por su victoria «contra o racismo e a discriminación»

La Voz SANTIAGO / LA VOZ

GALICIA

Celebración del triunfo de Lula en Sao Paulo
Celebración del triunfo de Lula en Sao Paulo Sebastiao Moreira | EFE

La eurodiputada Ana Miranda representó a la formación en Brasil durante la jornada electoral

31 oct 2022 . Actualizado a las 11:54 h.

«A vitoria de Lula no Brasil é a vitoria pola loita contra o pobreza, a loita contra o racismo e a discriminación, a devolución da democracia e a reconstitución dos servizos públicos do Estado, que foron desmantelados nestes catro últimos anos polo goberno de Bolsonaro», celebra la Executiva Nacional del BNG a través de un comunicado.  

El Bloque estuvo ayer representado en la segunda vuelta de las elecciones brasileñas por la eurodiputada Ana Miranda, que estuvo también acompañada por una delegación de parlamentarios europeos. Miranda, que vuelve a ocupar su escaño en el Europarlamento desde el mes de septiembre, reconoce su preocupación por el resultado electoral a pesar del triunfo electoral de Lula. «Ter o goberno non implica ter o poder, e agora Lula ten que reconstruír a sociedade e as institucións o cal non vai ser unha tarefa sinxela, mais a vontade popular está clara do cambio para derrocar a Bolsonaro», afirma la eurodiputada. 

La formación frentista también recuerda, en su comunicado, que «estivo sempre no proceso de defensa da inocencia» del presidente electo de Brasil, denunciando la «persecución inxusta que sufriu tanto o propio Lula como a presidenta Dilma». El BNG considera el resultado electoral «unha vitoria da xustiza co apoio popular» en una campaña que definen como «moi dura e polarizada». Acusan así al Gobierno del presidente saliente, Jair Bolsonaro, de alimentar la «tensión e a desacreditación das institucións electorais brasileiras» y, en general, «polas institucións democráticas».