Feijoo critica a Pedro Sánchez por vistar Galicia «sen formular solucións, so descualificacións»

redacción LA VOZ

GALICIA

Feijoo se reunió este lunes, en Salvaterra do Miño, con un grupo de viticultores de la comarca do Condado
Feijoo se reunió este lunes, en Salvaterra do Miño, con un grupo de viticultores de la comarca do Condado

El líder popular vuelve a reclamar al Gobierno el pago pendiente del IVA a las comunidades

24 feb 2020 . Actualizado a las 17:52 h.

El líder del PPdeG, Alberto Núñez Feijoo, reprochó a Pedro Sánchez que visitase Galicia este domingo para impulsar la candidatura del socialista Gonzalo Caballero para las elecciones gallegas «sen aportar solucións, só descualificacións». «Comprendo que as descualificacións son gratis e as solucións costan 370 millóns de euros, que é o que nos debe», lamentó en referencia al pago pendiente del IVA correspondiente al mes de diciembre del 2017 que el Gobierno central adeuda a las autonomías.

El candidato popular a la reelección aprovechó ayer una visita a Salvaterra do Miño para reivindicar su compromiso con la comunidad, luego de que tanto Sánchez como Caballero centrasen parte de su discurso en lanzar críticas contra él. «Se o que viñeron aportar é nomear tantas veces a Feijóo, non sei se me van gastar ou non o apelido, o que podo asegurar é que non me vou centrar en apelidos doutros líderes, senón en Galicia», respondió. «Se lle parece ben ao presidente do Goberno estaremos dacordo; e se non lle parece ben, estaremos en desacordo», insistió. Feijoo recordó también a los empleados de Alcoa, para los que Sánchez «non aportou solucións».

En el encuentro con viticultores de la zona, Feijoo anunció que en los próximos meses se pondrá a su disposición un entorno de 500 hectáreas, a través de acuerdos entre los propietarios que no puedan cuidar sus terrenos. «O obxectivo e poñer entre 4.000 e 5.000 hectáreas a producir, non só de viticultura, senón tamén de horta e cereais», apuntó.