Anova: «Por nós non vai quedar que haxa unha única papeleta do espazo o vindeiro 10N»

En Marea confía en que los movimientos del partido fundado por Beiras y de Compromiso por Galicia fructifiquen «nunha candidatura galega ampla»


Santiago / La Voz

Meses después de la ruptura de En Marea y de que Anova no llegase a un acuerdo con Podemos para presentarse conjuntamente a las elecciones del 28A, el partido nacionalista fundado por Xosé Manuel Beiras propone «unha nova fronte ampla» para la próxima cita con las urnas. «Por nós non vai quedar que haxa unha única papeleta do espazo o vindeiro 10N», indica el partido del que es portavoz Antón Sánchez tras la celebración de una conferencia política en Santiago.

En ese encuentro, Anova dice reafirmarse en su compromiso «cunha aposta unitaria de ruptura co réxime que sexa capaz de recoller todo o potencial transformador, unha aposta que sexa reflexo dun suxeito político galego como espazo de toma de decisións». Por eso llama a la creación de una mesa de coordinación política «na que deben estar representados todos os axentes do espazo de ruptura sen exclusións, partidos políticos e mareas municipalistas na fórmula que se concrete».

El comunicado de Anova tuvo una rápida respuesta por parte de En Marea, que aplaudió tanto la oferta de este partido como las decisiones tomadas en el último plenario de Compromiso por Galicia, que a su entender facilitan que «este diálogo poida fructificar e ter como resultado representación galega nas Cortes». El partido de Luís Villares reitera «a necesidade dun diálogo franco, sincero e sen exclusións entre os diversos actores galegos con vocación de construción dunha candidatura nacional», un movimiento que permitiría «recuperar a ilusión en boa parte da cidadanía galega que, nun escenario de división, probablemente se dirixa a abstención».

Un acuerdo de este tipo implicaría sentar de nuevo en la misma mesa a los actores de la llamada izquierda rupturista gallega que rompieron hace cinco meses el proyecto común de En Marea y provocaron la división del grupo parlamentario en O Hórreo. En todo caso,el calendario juega en su contra. Las negociaciones tendrían que apurarse en las próximas horas, ya que el lunes 30 finaliza el plazo para presentar posibles coaliciones. 

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
6 votos
Comentarios

Anova: «Por nós non vai quedar que haxa unha única papeleta do espazo o vindeiro 10N»