FeSP-UGT calcula que Galicia necesita 3.000 profesores más

La Voz REDACCIÓN / LA VOZ

GALICIA

Oposiciones para maestro en Lugo
Oposiciones para maestro en Lugo ALBERTO LÓPEZ

Pide más inversión en la escuela pública y que los maestros de la concertada recuperen la paga de antigüedad

10 sep 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El sindicato FeSP-UGT arrancó ayer el curso en Galicia exigiendo de la Xunta más inversión en la enseñanza pública y una reunión para hablar de la enseñanza concertada, que perdió derechos durante la crisis y todavía no los ha recuperado.

Sobre la escuela pública, Paula Carreiro, secretaria del sector de Ensino, recordó que «neste curso creáronse prazas novas, pero son insuficientes para recuperar os máis de 3.000 postos de traballo que se perderon no ensino público nos últimos anos». Carreiro lamentó que este septiembre llegue con las mismas reivindicaciones que durante el pasado «xa que iso significa que á consellería lle importan pouco as nosas necesidades. Unha vez máis, os Orzamentos son insuficientes».

También hablaron de la enseñanza concertada: «Solicitamos formalmente unha xuntanza coa conselleira para comezo de setembro, e confiábamos en ter esta reunión, tal e como se comprometera, pero remitiunos ao director xeral de Centros, o que xa sabemos que significa: Non a todo o que propoñemos». Lo decía José Antonio Míguez, responsable de Ensino Concertado en el sindicato, quien exige «recuperar a paga de antigüidade, xa que é a única comunidade onde non se paga» y «negociar un novo acordo de mantemento de emprego, como xa se fixo noutras comunidades ou da xubilación parcial»