Alexandra Fernández estudia dejar Anova

Susana Luaña Louzao
Susana Luaña SANTIAGO / LA VOZ

GALICIA

Xoán Carlos Gil

La diputada, que abandona la primera línea de la política, acusa al partido fundado por Beiras de «ser unha pata do que é Unidos Podemos»

01 mar 2019 . Actualizado a las 16:21 h.

No solo deja la primera línea política, la diputada de En Marea Alexandra Fernández se está replanteando también su baja del partido fundado por Xosé Manuel Beiras y bajo cuyas siglas se presentó a las elecciones, Anova. No dejará su compromiso social y político, ya que seguirá como «unha militante máis», pero posiblemente fuera de la formación. «Estou repensando a miña militancia en Anova polas últimas declaracións e os últimos movementos».

En una entrevista en la Radio Galega, la política pontevedresa admitió estar decepcionada con la trayectoria del partido surgido de la escisión del BNG por su acercamiento a Podemos: «Anova está facendo un papel máis de asentamento, de pata do que é o proxecto de Unidos Podemos» en lugar de ser «un contrapeso para garantir a autonomía política de En Marea». Por eso admitió que sus años en el Congreso tuvieron luces y sombras. «Levei unha decepción coa alianza con Podemos. Foise transformando, pasou dunha forza que falaba de plurinacionalidade a unha forza cada vez máis centrada na realidade madrileña e que non tiña en conta a realidade galega. Vímolo nos orzamentos».

La dirección de En Marea emitió un comunicado en el da las gracias a Alexandra Fernández por su trabajo y por «o compromiso ético e a valentía durante esta lexislatura». 

Luís Villares también le agradeció su labor "a prol de Galicia" como diputada de En Marea. "A túa implicación e traxectoria parlamentaria son un exemplo na defensa do país. Non estarás en Madrid pero contamos contigo, moitos azos para a nova etapa!"