Villares ofrece diálogo a la candidatura de Bruzos pero no obtiene respuesta

El comité electoral insiste en que es el único órgano competente para administrar los procesos electorales y defiende que se podía votar con garantías hasta que la empresa externa bloqueó el sistema a instancias del responsable del censo


«Preocupadas pola situación que estamos vivindo en En Marea, pola imposibilidade de votar con garantías no proceso de renovación dos seus órganos de dirección, dende a candidatura Coidando a Casa queremos compartir con vós as iniciativas que desenvolvemos nas últimas 24 horas». Así empieza la candidatura de Luís Villares un escrito en el que dice que, en dos ocasiones, se dirigieron a la lista encabezada por David Bruzos para «superar as deficiencias sinaladas pola comisión coa maior brevidade posible, así como transmitir conxuntamente unha mensaxe interna e externa de diálogo e tranquilidade na resolución deste conflito». Añade el escrito que en la segunda llamada, de madrugada, «a única resposta que recibimos da outra candidatura foi que esta se referenciaba na decisión do comité electoral de continuar, sen responder á nosa proposta de búsqueda de solucións aos problemas de garantías nas votacións sinalados pola comisión de garantías de En Marea».

La candidatura de Villares dice no perseguir otro objetivo que «cumprir con algo básico que a cidadanía, e sobre todo as inscritas, esperan de nós: garantir os dereitos de participación democrática e con garantías de dúas candidaturas que estamos chamadas a conformar un consello que teña no diálogo a ferramenta habitual de construción dun proxecto compartido, pensando nos coidados internos e no ben común da cidadanía».

El comité electoral defiende que se podía votar con garantías

El comité electoral de En Marea insiste en que es el único órgano competente «para administrar os procedementos electorais en En Marea», y que por eso activó «a primeira hora desta mañá os mecanismos requeridos para poñer en marcha o procedemento electoral» para que se pudiese votar «con todas as garantías de transparencia e equidade que esixen os requisitos establecidos nos regulamentos electorais de En Marea». Asegura que esos requisitos fueron comprobados en la noche de ayer «en presenza e coa colaboración de Gonzalo Rodríguez» y sin que se detectase «alteración ou irregularidade algunha». Entre las 9 y las 11 horas, «foron numerosas as persoas que puideron exercer o seu dereito ao voto», pero que horas después, «a requerimento de Gonzalo Rodríguez e sen que este comité electoral fose consultado nin advertido, a empresa externa contratada pola coordinadora de En Marea para xestionar e administrar o procedemento telemático de votación procedeu a bloquear o sistema, impedindo que o resto dos inscritos e inscritas puidesen acceder a el». El comité electoral «declárase alleo a calquera responsabilidade na suspensión do procedemento». 

La coordinadora pidió diálogo para resolver los «defectos do proceso»

La coordinadora de En Marea (dirección actual del partido) remitía horas antes un comunicado en el que dice entender «a sensación de inquietude causada entre a cidadanía galega, especialmente entre as persoas simpatizantes co noso proxecto político» a raíz de todo lo ocurrido en las últimas horas. Por eso, como organización responsable, «estamos a realizar as xestións que dependen da nosa propia autoridade para restaurar coa maior brevidade a regularidade censal». Y todo ello, a partir de dos actuaciones: «Tal e como obriga a lei, comunicamos a situación á Axencia Española de Protección de Datos, para que esta institución adopte as accións legais que no seu caso resulten procedentes contra as persoas responsables, sen prexuízo de reservarnos as que como organización nos podan corresponder directamente nas vías civil ou penal». Y por otra parte, «acordamos a realización dunha dobre auditoría, interna e externa, que permita reparar os fallos de seguridade da base de datos censal».

La coordinadora de En Marea, que espera cuanto antes «atopar unha solución áxil e transparente para renovar os seus órganos de dirección con plenas garantías», propone a las dos candidaturas «dialogar para solucionar en común acordo o resto de defectos do proceso de votación apuntados pola propia comisión de garantías, unha vez que non foron contraditos nin rebatidos polo comité electoral en ningunha das súas resolucións. Entendemos que esa procura de solucións debería conter unha proposta de data de votación no horizonte temporal máis próximo posible».

La dirección de En Marea anuncia acciones judiciales por la posible manipulación del censo

susana luaña
Gonzalo Rodríguez, responsable del censo de En Marea
Gonzalo Rodríguez, responsable del censo de En Marea

Los inscritos pudieron votar en las primeras horas, antes de que se bloqueara el sistema

La convulsa campaña para las primarias de En Marea vive una guerra interna que deja en el aire el proceso. Entre hoy y el lunes deberían votar los 4.496 inscritos por la lista que encabeza Luís Villares o por la de David Bruzos, pero el proceso electoral está suspendido al detectarse presuntas irregularidades en el censo. 

Los inscritos pudieron votar en las primeras horas, antes de que se bloqueara el sistema, y la dirección del partido ha anunciado acciones judiciales por la posible manipulación de los datos de los inscritos. Lo ha anunciado el miembro de la coordinadora y responsable del censo, Gonzalo Rodríguez, en una rueda de prensa en la que ha explicado cómo el domingo por la noche descubrieron que el sistema estuvo bloqueado y que otras personas habían accedido a él sin permiso

Seguir leyendo

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
3 votos
Comentarios

Villares ofrece diálogo a la candidatura de Bruzos pero no obtiene respuesta