Villares advierte que la nueva dirección «debe facerse con garantías»

La Voz REDACCIÓN / LA VOZ

GALICIA

Salvador Sas | Efe

«Considérome afortunado de liderar un equipo colectivo moi plural, alternativa ao Partido Popular en Galicia» asegura

09 sep 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Ha habido consenso, pero con matices. El acuerdo alcanzado el pasado viernes por el consello das mareas fue analizado ayer por Luís Villares, portavoz de En Marea, y también por el alcalde de Santiago, e integrante de Compostela Aberta, Martiño Noriega. Mientras que el primero reivindica «facer as cousas pronto» y «facelas ben» en la formación, asegurando que «sempre» estuvieron «abertos ao diálogo», aunque la elección de la nueva dirección «debe facerse con garantías, sen saltar os mecanismos internos de participación e decisión», el regidor de Santiago considera que «o feito de que se adianten os prazos» del plenario de En Marea, que se celebrará el próximo 27 de octubre, «fala de forma positiva da intelixencia colectiva dun espazo que non pode facer coincidir un proceso interno cunhas eleccións municipais».

En la valoración que Luís Villares realizó sobre los acuerdos alcanzados destacó el hecho de que ellos dijeron «desde o primeiro momento que o consello das mareas é o espazo idóneo para discutir de todo o que se teña que discutir e resolver», y añadió que estas preocupaciones no se podrían solucionar en «ningún outro foro que non fose o espazo político de En Marea». «Nós sempre estivemos abertos a ese diálogo, sen saltarnos os mecanismos internos de participación e de decisión que fan que todos os inscritos sexan protagonistas da liña política e de todo o que facemos con En Marea», advirtió Villares.

Sobre la posibilidad de liderar la nueva dirección de En Marea, declaró que «sempre depende da xente inscrita». «Considérome afortunado de liderar un equipo colectivo moi plural, alternativa ao Partido Popular en Galicia» y «que aspira a ser a alternativa que poida capitalizar esas ansias de cambio»

Responsabilidad

Por su parte, en el análisis de Martiño Noriega destaca el hecho de que imperase «o sentido común», dijo en declaraciones a la Ser. También explicó que ese adelanto en los plazos «era unha das patas das reivindicacións», sumada a la de «corresponsabilizar máis a todos os actores do espazo de unidade popular».

Ante la posibilidad de ruptura, Noriega explicó que «os espazos de unidade popular sempre están a tempo de salvarse». «Nós levamos seis anos construíndo e, a pesar de ser espazos complexos, eu creo que non hai límite de tempo, porque é un espazo que hai que ir consolidando», según apuntó el regidor de Santiago, con el objetivo de llegar a ser la alternativa frente a la «hexemonía do Partido Popular».