Los alcaldes ratifican que la ley de contratos públicos «afunde as pequenas empresas»

s. s. VIVEIRO / LA VOZ

GALICIA

CEDIDA

«Impide que os concellos poidamos darlles traballo os nosos veciños», lamenta Alfonso Villares

01 ago 2018 . Actualizado a las 12:07 h.

Lo advirtieron cuando empezó a aplicarse y lo ratifican. Alcaldesas y regidores de todos los colores políticos constatan, desde la ejecutiva de la Federación Galega de Municipios e Provincias (Fegamp), que la Lei de Contratación do Sector Público «afunde o comercio e as pequenas empresas locais, que dependen dos ingresos por servizos ao seu concello para a súa supervivencia».

Alfonso Villares, alcalde de Cervo y ejecutivo de la Fegamp, que preside Alfredo García, recalca la preocupación que ya transmitieron en abril. Confirma que negocios locales que trabajaban para los concellos compiten en desventaja con grandes empresas porque «non dispoñen de persoal nin de equipamento para participar nos concursos de servizos e obras», que ahora se tramitan en plataformas digitales. No acceden directamente, pero los regidores ven cómo acaban siendo subcontratadas por las adjudicatarias, «grandes empresas, as únicas beneficiarias das novas normas, para as que fan o mesmo traballo por menos diñeiro».

Villares llama la atención sobre las repercusiones de la ley de contratos públicos en la sociedad y la economía de las localidades más pequeñas: «Impide que os concellos poidamos darlles traballo ás empresas dos nosos veciños, boa parte delas de autónomos e das que dependen empregados que viven ao noso arredor».

Por los límites económicos y por los requisitos que les impone, los alcaldes también critican una norma «que está conseguindo a paralización dos concellos» porque los trámites «complican e retrasan» la solución de problemas vecinales del día a día.