Villares cree que «sería formidable» repetir hoy la foto de unidad de En Marea

Tamara Montero
Tamara Montero SANTIAGO

GALICIA

Acto político de En Marea en Santiago, con Luís Villares y Mónica Oltra
Acto político de En Marea en Santiago, con Luís Villares y Mónica Oltra Paco Rodríguez

«Aprezamos a diversidade e pensamos que nesa diversidade está a nosa fortaleza», dijo en un acto a 500 metros de Anova

25 jul 2018 . Actualizado a las 15:21 h.

«Aprezamos a diversidade e cremos que nesa diversidade está a nosa fortaleza». Así respondía el portavoz de En Marea sobre la situación del partido instrumental en el acto del Día da Patria que se celebra a apenas 500 metros del que ha organizado Anova. Villares apela a una diversidad que está en el germen de En Marea y también a la capacidad de las diferentes organizaciones que lo conforman para llegar a acuerdos: «O electorado dixo: 'non hai problema en que sexades diversas e diversos, o importante é que teñades en conta que hai moita xente que esta sufrindo, que ten moitas necesidades, e que hai que gobernar para esa xente'».

Sin embargo, Villares reconoció que «sería formidable» que hoy se repitiese la imagen de unidad que se produjo hace unas semanas en la fiesta de Compostela Aberta, «este [el parque de Vista Alegre] é un espazo aberto, sen cancelas, a todo o mundo onde podemos encontrarnos». 

Con todo, el portavoz de En Marea recordó que su proyecto está para gobernar para «unha sociedade civil viva que non se resignaba» y para conseguir «dunha vez por todas» que las instituciones «atendan ás necesidades da xente» y que «todo o que sexa distraernos de aí son debates que a ninguén deben de interesar e dende logo a nós non nos interesan».