Rueda asegura que en Vigo y Pontevedra hubo coacciones a los que querían votar sí

GALICIA

El no al acuerdo con la Xunta sitúa el conflicto en un callejón de difícil salida, ya que el Gobierno gallego no tiene pensado incrementar los aumentos salariales más allá de lo ya ofrecido

28 abr 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El vicepresidente de la Xunta, Alfonso Rueda, valoró ayer el rechazo de los trabajadores de Justicia a desconvocar la huelga destacando que fue «un resultado axustado» y marcado por las incidencias registradas en Pontevedra y Vigo, donde se vio «ao longo de toda a xornada escenas de presión aos que intentaban votar, onde tivo que entrar a policía e onde houbo que paralizar as votacións nalgún momento, é dicir, escenas en absoluto democráticas e que non son de recibo, porque calquera votación tense que desenvolver en total liberdade e total democracia». «A todos nos queda claro que na provincia de Pontevedra isto non foi así e que houbo un grupo que probablemente votou [en contra], pero que fixo presión a moitos para que non votaran ou para condicionar o seu voto. Isto está aos ollos de todo o mundo. Nestas cidades é onde se producen as maiores diferenzas e é onde houbo as maiores presións», señaló.

Una impresión con la que coinciden los miembros de los cuatro sindicatos que firmaron el preacuerdo con la Xunta. Nilo Fernández, de SPJ-USO en Pontevedra, fue objeto de ataques personales y asegura que lo vivido en las votaciones de la ciudad del Lérez fue «lamentable» y que «nada ten que ver cunha votación democrática. Había un grupo na porta amedrentando aos traballadores, insultando, e chegaron incluso a tirarlles moedas».

El no al acuerdo con la Xunta sitúa el conflicto en un callejón de difícil salida, ya que el Gobierno gallego no tiene pensado incrementar los aumentos salariales más allá de lo ya ofrecido. «O certo é que o resultado está aí e a Xunta reafírmase en que a oferta que tiña preacordada con catro sindicatos é unha boa oferta, e polo tanto esa é a oferta que vai manter a Xunta», señaló Alfonso Rueda.