Xavier Vence: «Os cambios tamén obedecen ao revés de Feijoo no salto a Madrid»

La Voz

GALICIA

XOÁN A. SOLER

  «As políticas de recortes teñen consecuencias nefastas, que se ven nos servizos públicos e sociais», asegura el portavoz del bloque

11 oct 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

La quinta crisis de Gobierno abierta por Feijoo desde su llegada al poder tiene para el portavoz nacional del BNG, Xavier Vence, dos claves: la que responde a la estrategia política, en un contexto electoral en el que es necesario «refrescar o Goberno»; y la motivada, en opinión del líder nacionalista, por el «fracaso persoal de Feijoo no seu salto a Madrid». Esa idea de fiasco es la más empleada por Vence, tanto para valorar la gestión de la Xunta como las supuestas ambiciones del presidente.

El líder del Bloque achaca los cambios en el Ejecutivo a que «Feijoo dase conta de que está no último tramo da súa segunda lexislatura e de que o balance destes sete anos é un auténtico fracaso». «As políticas de recortes teñen consecuencias nefastas, que se ven nos servizos públicos e sociais. E nos sectores produtivos, os efectos son dramáticos, como sucede no lácteo, no pesqueiro e no naval, onde non hai carga de traballo», lamenta Vence. Sostiene que Feijoo «intenta reaccionar en período electoral ante unha situación de desfeita. Quere facer ver que se pon as pilas, pero non anunciou ningunha política nova, nin cambio para o país. Son as mismas políticas, pero con novas caras para refrescar un pouco o Goberno», objeta.

Respecto a los ajustes introducidos en el organigrama de la Xunta, Vence saluda como «o único positivo» el desdoblamiento en dos consellerías de las competencias sobre los sectores agropecuario y pesquero, que critica que nunca debieron fusionarse en una única cartera. En todo caso, advierte que «tamén é necesario un cambio de timón na política de Medio Rural». Más crítico se muestra con la creación de una dirección xeral de Demografía, un problema que «todo o mundo sabe que só se soluciona con políticas de dinamización e coa actuación sobre políticas agrarias, pesqueiras, de innovación e de servizos públicos». El líder del BNG insiste en el revés de Feijoo. «Estaba traballando en clave de salto a Madrid e xa lle dixeron que non hai sitio para el. Estes cambios de última hora tamén obedecen a ese fracaso persoal», opina.

GALICIA, A DEBATE