Feijoo, sobre la Patos: «Respecto á Xustiza, non vou poñer a man no lume por ninguén»

M. Cheda SANTIAGO

GALICIA

El presidente de la Xunta promete que su Administración informará «sen trampa nin cartón» de todos los contratos con las empresas investigadas en Vigo

24 sep 2015 . Actualizado a las 14:43 h.

 «Respecto á Xustiza e, polo tanto, non vou dicir: "Eu poño a man no lume polos que están no partido no que milito e non polos que están nun partido no que non milito". Eu creo na Xustiza e estamos moi interesados en saber realmente que é o que hai detrás». Eso ha respondido el presidente de la Xunta este mediodía cuando la prensa le ha preguntado si ponía o no la mano en el fuego por los cargos del PP a los que el fiscal ha solicitado imputar en la operación Patos, entre ellos, el expresidente de la Diputación de Pontevedra, Rafael Louzán; el anterior número dos de la misma institución, Chema Figueroa; y la actual delegada de la Administración gallega en Vigo, María José Bravo Bosch.

En comparecencia ante los medios tras la reunión semanal de su Gobierno, Alberto Núñez Feijoo ha comprometido también la plena colaboración de su Gabinete con la instructora de este caso. «Dende logo, a Xunta, sen trampa nin cartón, vai dar toda a información de todas as épocas en que estas dúas empresas investigadas [no sumario] poidan ter algunha relación contractual coa Xunta. ¿Por que? Porque todo debe quedar claro. A responsabilidade de cada Administración pública e a de cada político», ha espetado. 

El mandatario popular también ha sido cuestionado acerca de unos mensajes de teléfono móvil que, supuestamente, Bravo Bosch le remitió para que él intercediese en favor de terceros. Feijoo ha restado importancia a los SMS porque «ter contacto co delegado do Goberno nunha provincia me parece o mínimo». Asimismo, ha sentenciado: «Todas as actuacións que fixen estou absolutamente convencido de que foron legais, absolutamente todas. E, volvo a reiterar, se algún xuíz ten algunha dúbida, estou á súa disposición. [...] Mediar en favor de ninguén, nunca».