El alcalde, que perdió el puesto: «É un dos capítulos máis tristes da miña vida»


La operación Rei le costó el puesto de alcalde de Castro de Rei y el de diputado al socialista Juan José Díaz Valiño. Ayer, a través del gabinete de comunicación de la Diputación Provincial emitió esta breve opinión: «Quero pasar páxina a un dos capítulos máis tristes da miña vida, que durou cinco anos. Non lle gardo rencor a ninguén». Más parco en palabras fue quien entonces era teniente de alcalde por Terra Galega, Roberto Lorenzo Fernández, y que también fue imputado. «Teño constancia [del auto de ayer de la Audiencia] porque me avisou o avogado, pero nada máis. Non vou facer ningunha valoración, igual que non a fixen antes», explicó. En la actualidad es teniente de alcalde con el PP.

Alegría, rabia e indefensión

La que también sigue en política, como concejal del PSOE, es Ana María Canto, que en el 2009 pasó veinte horas en el calabozo tras ser detenida en su casa, como otros imputados. Confiesa que su conciencia «estivo tranquila desde o minuto un, e iso vale máis que todo o ouro do mundo», aunque ayer sus sensaciones eran agridulces. «Sinto alegría porque despois de cinco anos ía sendo hora de que se solucionara todo, e porque ao estar metida en semellante rollo, como no que nos meteron a nós, non sabes como vas saír cando ves como está a xustiza e que hai moitos inocentes no cárcere. Pero tamén sinto rabia e indefensión. ¿Agora quen lle paga á xente todo o dano que nos fixeron, todo ese espectáculo, todos os gastos que houbo...? Iso é irreparable», señaló.

En una línea parecida se manifestó Antonio Balado Teijeiro, que en el 2009 era concejal de Aguas con el PSOE, y que dimitió a raíz de lo ocurrido: «Foron cinco anos dunha angustia terrible, e de ser sinalados como se fosemos delincuentes. As consecuencias políticas danme igual porque non ía vivir diso, o terrible son as psicolóxicas».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
5 votos

El alcalde, que perdió el puesto: «É un dos capítulos máis tristes da miña vida»