El BNG acusa a Juárez de actuar como «comisario político ao servizo do PP»

s. l. santiago / la voz

GALICIA

Bieito Lobeira enfatizó que «o señor Juárez adícase cun soldo pagado por todos a cargar contra o BNG e colectivos sociais»

15 sep 2014 . Actualizado a las 07:00 h.

El Bloque dio ayer la razón al PP en su discurso de que sobran cargos públicos, aunque defendió que no son precisamente los que ocupan los 14 escaños que los populares quieren reducir en el Parlamento autonómico. Los nacionalistas plantean que el recorte debe aplicarse en órganos como la delegación del Gobierno en Galicia, cuyo responsable, Samuel Juárez, acusó ayer al BNG, en una entrevista publicada por este periódico, de ejercer la violencia contra la policía durante la estancia de Ángela Merkel en Santiago.

El secretario de Organización del Bloque, Bieito Lobeira, arremetió contra el ex conselleiro y denunció que actúa como «comisario político ao servizo do PP pagado con cartos públicos». Presentó a Juárez como exponente de que la función del delegación del Gobierno en la comunidad «non ten ningunha validez». «Este señor adícase só a atacar ao nacionalismo, perseguir aos estafados pola fraude das preferentes e denunciar aos bombeiros que se negan a botar a anciáns das súas vivendas. É un comisario político ao servizo do PP», recriminó. El responsable de Organización del BNG manifestó que «o PP fala de reducir o número de deputados [en referencia a la propuesta de los de Feijoo de rebajar a 61 los 75 escaños que componen en la actualidad la Cámara gallega] cando o que ten que facer é prescindir da delegación do Goberno».

Lobeira enfatizó que «o señor Juárez adícase cun soldo pagado por todos a cargar contra o BNG e colectivos sociais». Desde esa óptica, opinó que el delegado del Gobierno «non debe ter moita credibilidade entre a maioría dos galegos».